10 nasvetov o tem, kako ostati čustveno zdravo

posted in: Nerazvrščeno | 0

Čustveno zdravje se nanaša na vaše splošno psihično dobro počutje. Ljudje, ki so čustveno zdravo ročaj stres dobro, se ukvarjajo z izzivi, kot so možnosti, pozitivno samopodobo in so sposobni vzdrževati zdrave odnose. Preglejte naslednje nasvete, kako ostati čustveno … Čustveno zdravje se nanaša na vaše splošno psihično dobro počutje. Ljudje, ki so čustveno zdravo ročaj stres dobro, se ukvarjajo z izzivi, kot so možnosti, pozitivno samopodobo in so sposobni vzdrževati zdrave odnose. Preglejte naslednje nasvete, kako ostati čustveno zdrav.
1. Laugh pogosto – Čustvene prednosti smeha vključujejo občutek občutek zadovoljstva in veselja, premika svoj pogled na pozitiven pogled, ki vam več poguma in upanja, raztapljanje napete situacije, in na splošno izboljšuje razpoloženje.
2. Ali pogosto občutke preglede – Ugotovite, kako se počutiš, ko se zbudiš zjutraj. Če je občutek negativen, ugotoviti, kaj ga povzroča in sprejmejo ukrepe za rešitev vznemirljiva situacijo. Preusmeriti svoja čustva z afirmacije in zaupanje, da bi postavili nov ton za dan. Prepoznati morebitne fiziološke sledi vaše telo oddaja kot dokaz čustveni stres.
3. Osredotočite se na pozitivno – Priznaj vse negativne občutke, ki jih imate, se ukvarjajo z njimi, in korak naprej. Ne živijo od okoliščin iz preteklosti, ali tiste, ki jih ne more nadzorovati. Pravijo, pozitivne afirmacije in obdržati inspirativno kotacije priročen. Ne pozabite, da tisto, kar osredotočiti na tisto, kar bo pritegnilo v življenju, zato naj svojo energijo proti tistim, ki si želijo, ni tisto, kar ne želite.
4. Bodite pozorni na vaše fizično sebe – povezava um / telo se nanaša na to, kako vaše telo odziva na način menite, občutek, in akta. Če ste telesno zdravi, se bo vaša čustva ponavadi visoka. Telesna dis-enostavnost ali bolezen lahko ustvari spolzko pobočje negativnih čustev, ki sami ohranjajo druge fizične težave, kot so nespečnost, razdražen želodec in splošne bolečine. Spoštuj svoje telo s telovadbo, jedo prehransko in pridobivanje ustreznega počitka.
5. Izvedite sprostitvene vaje – Poslovanje z čustvene vzpone in padce more biti izčrpen in zmedeno. Pustite, da vaše telo in um ustvariti prazno skrilavca, tako da lahko svoje namere, da zdravijo položaj prihaja iz kraja jasnosti, vpogleda in vere namesto strahu ali obupa. Vlagati časa in energije v praksi, kot so joga, meditacija, globoko dihanje, Reiki, morske soli kopeli in masaže.
6. Stay socialno povezana – sami vključevanje v projekte in dejavnosti z družino, prijatelji, ali splošno skupnost je močan vidik dobrega počutja, ne glede na starost. Pick interes, ki bi radi izvedeli več o tem, se pridružijo klubu se osredotoča na to posebno hobi, in tvorijo povezave s vpletenih. Socialne mreže spletnih strani ponujajo tudi možnost prodaje za ustvarjanje odnosov, ki temeljijo na podobnih interesov.
7. Practice pozornost – Pozornost je stanje v celoti zaveda svoje misli, čustva in dejanja v danem wakeful trenutku. Življenje tukaj in zdaj, je močno orodje self-rast. Boste začeli učiti, da občutki lahko pojavijo se vedno spreminjajo, boste odkrili osnovne destruktivne vzorce, ki morda niste opazili prej, in si razvijajo s spreminjanjem teh osnovnih vzorcev v bolj dinamičnih pristopov.
8. Channel vaši občutki produktivno – Če menite, da akutno jezila ali preobremenjeni, namesto zadrževanje negativnih čustev, sprostitev pozidanih napetosti z dejavnostmi, kot so tek, pisanje v reviji, ali preoblikovanje stres v motivacijo, da bi dosegli svoje cilje.
9. Izogibajte se vse ali nič mišljenje – Razmišljanje v smislu črno-belih čista namesto odtenkov sive je pogost element depresije. Besede, kot so katastrofalne, grozno, uničena, in nikoli ne sme biti rdeče zastave znaki, da se lahko razmišljanje katastrofalno. Razmere so lahko žalostno, vendar ni popoln konec-of-the-svetu nesreče. Razmislite poudaril, da se tudi pametni ljudje vedno ne bi najboljšo izbiro. Lahko se učijo iz svojih napak in zavestno izberejo bolj zdravo Pot naslednjič.
10. Začnite razvojno pot osebno – Če ste pripravljeni sodelovati in zdraviti svoje življenje, spoznali, da ste v voznikovem sedežu. Iskali načine za sebe, svoje odnose in vaše splošno življenje izboljšanje vsak dan. Izberite misli, čustva in dejanja, ki so usklajeni z resnico, ljubezni in moči.
Čustveno zdravje vezi v telesno, duševno in duhovno dobro počutje. Razmislite odgovor Dr. Ben Kim je na vprašanje, “Kateri je najmočnejši korak, ki ga lahko dramatično izboljša vaše zdravje?«: Naučite se, kako učinkovito upravljati čustveni stres.
Disclaimer: Ta članek je zgolj informativne narave in ni namenjena za zamenjavo zdravniško pomoč. Posvetujte z zdravnikom, če imate kakršnakoli vprašanja ali skrbi glede vaše fizično, duševno ali čustveno zdravje.