5 Top Prebava prijazne Foods

posted in: Nerazvrščeno | 0

Upravljanje prebavnih težav s temi 5 skupnimi-prebavnih prijazen super živil. Vsaka od teh živil za prebavne motnje ima svoje posebne lastnosti, ki so koristne za vaš prebavni sistem. Če iščete odgovore o tem, kako zdraviti prebavne motnje, začeti z redno tudi teh živil v svoji prehrani, da boste redno preveč!
Prebava Superfood 1: Papaya
Papaya, znan tudi kot pawpaw, je lahko prebavljiva in je ena izmed najbolj alkalnih sadja, s čimer svoje telo detox in se znebite toksinov. Vsebuje edinstveno kemično, papain, ki razgrajuje beljakovine in pomaga jasno svoj prebavni trakt. Papaja spodbujajo peristaltiko ukrepa in pomaga čisto iz prebavnega sistema, tako da lahko bolj učinkovito delo.
Jejte Papaya RAW vsaj 10 minut pred glavnimi obroki, ali jesti kot obrok v sebi ali v smoothie ali sadno solato.
Prebava Superfood 2: Banana
Banane so verjetno najbolj znan prebavo prijazno hrano. Pektin, obliko vlaken, ki je bogat z bananami, pomaga izpiranje strupov iz telesa. Banane so blagodejno na prebavni trakt, spodbujanje prijazne bakterije in ponovno vzpostavitev normalnega prebavne funkcije.
Zrele banane so najlažji za prebavo. Banane so eden od najbolj priročno vzemi stran živil so na voljo – zgrabite banano kot med obrokom prigrizek.
Prebava Superfood 3: Ginger
Ginger je bila ocenjena stoletja v tradicionalnih zdravil, kot so ajurvedski in kitajski zeliščni, in je bil široko uporablja po vsej Aziji, Indiji in Afriki že tisočletja. Ginger poveča aktivnost prebavnih encimov, kot so lipaze, pomaga pri prebavi beljakovin in ščiti sluznico želodca. Ingver je koristen za zmanjšanje napenjanje tudi.
Ingver je najbolj koristen za prebavni sistem, ko so njegove eterična olja in gingerols nedotaknjen. Dodaj sveže nariban ingver obroki po kuhanju ali proti koncu pečenja. Postopoma povečati količino ingverja, ki jo jeste, da zdravo dozo 1-2 čajni žlički na dan. (Upoštevajte opozorila, če ste noseči, otroka ali za preprečevanje strjevanja krvi zdravili.)
Prebava Superfood 4: Borovnice
Borovnice (znan tudi kot borovnice ali huckleberries) pomagali, da prebavni sistem čist in zdrav z zmanjševanjem škodljivih bakterij v črevesju. So vlaknin zelo visoke, tako pomagajo telesu pri procesu izločanja.
Borovnice so razkošno prigrizek in so na splošno priljubljeni pri otrocih. Blueberry grmovje se lahko gojijo doma v velikih loncih ali viseče košare.
Prebava Superfood 5: Zelišča
Številna zelišča zdravilne koristi, ki segajo na prebavni sistem, zmanjšujejo napenjanje in se lahko uporablja za zdravljenje kolike. Nekatere od teh zelišč za prebavo naključju delajo nežno lajšanje tesnobe in napetosti, ki so tudi vzroki za prebavne motnje.
Lemonbalm dodaja nežen, rahlo sladek, Lemony okus sadne pijače in sladice. Sage je okusno dodamo v majhnih količinah do jajčne jedi in solate. Koromač gre tudi z ribami, curry in paradižnikovih jedi. Mint osveži solate in omake. Lemongrass in bazilika delo dobro mešamo-krompirček. Drugi pogosti zelišča za pomoč pri prebavi vključujejo kumina, česen, timijan, origano in rožmarin, vendar obstaja še veliko več. Naravna zeliščna zdravila je treba uporabljati previdno in niso nadomestilo za medicinsko diagnostiko in oskrbo.
Kot zdravil za prebavne motnje, ti-presnovni prijazna živila vrhu seznama. Vsebovati živila te redno v vaši prehrani in ste prepričani, da vidite izboljšanje prebavo.