Ayurveda in debelostjo

posted in: Nerazvrščeno | 0

Mlad fant svoji materi, ko je sedel za svojo zajtrk & hellip; & hellip;
Mummy & hellip; .. hočem samo 2 iddlis & hellip; da & rsquo; Dovolj & hellip;
Njegova babica, ki je sedel v bližini njega na mizi & hellip; .. začel rekoč & hellip; & hellip;
Oh & hellip; ho & hellip; .Geeta & hellip; koliko krat sem ti rekel, da ga nahrani s 6 ali 7 iddlis & hellip; .. ta čas nisi poslušati & hellip; Zdaj glej & hellip; kaj pravi & hellip ;.
Geeta: Sanjay & hellip; .. moj dragi fant & hellip; .don & rsquo; ne želite, da raste velik in močan & hellip; .. kot tvoj oče & hellip; .., če želite, da raste veliko, bi morali jesti več & hellip; & hellip; glej tvoj oče & hellip ;. Kam je & hellip; ..! Koliko hrane poje & hellip; .. kako močna je & hellip; .. z velikim telesom & hellip; & hellip ;.
Thie je tipičen zajtrk prizor iz družine v mestu & hellip ;.
Na tisoče družin so zavedeni na način, deček pa je bil na & hellip; .. veš, kaj bo rezultat tega? On bo postal kakor njegov oče & hellip; & hellip ;.
Je to resnična moč, da si želimo? Je to pravi zdravje, da bi morali focu & hellip; & hellip;.?
Njegov čas, da premislimo situacijo. Je treba smo naredili, da bi jedli več, kot potrebujemo? Moramo rastejo velika kot & hellip; .Sanjay preselite Daddy & hellip; & hellip;? …. Ali pa bi morali ostati kot Sanjay?
Torej je čas še ni zmanjkalo & hellip; .. Imamo dovolj časa za razmislek, kako naj naši otroci.
Torej Misli & hellip; .Its vedno bolje ostati vitek kot Sanjay ne raste maščobe kot njegov oče & hellip; & hellip, v imenu zdravja & hellip; ..
Ayurveda priporoča, da je ostal vitek vedno nadarjen, da čemer maščob & hellip; & hellip;
KAJ je debelost?
Hrana je snov, ki zahtevamo, da nam energijo in bistvene komponente za izgradnjo telesnih tkiv in vzdržuje svoje običajne funkcije. To bi bilo treba le v količini, glede na naše zahteve. Ko je ta vnos dobi več kot proizvodnja v obliki fizičnega dela, ki je presežek energije shrani v telesu v obliki maščobe za nadaljnjo uporabo v nujnih primerih, kot so na tešče ali mrzlice itd & hellip; .. ko ta maščobe postane pretirano višje, pa se odlagajo v varoius deli telesa predvsem trebuha, stegen, zadnjice, prsi, itd, ki vodijo do širitve teh območij. To se imenuje debelost.
Ayurveda definira debeli kot osebo, v katerih prsi, trebuh, stegna itd pretrese, ko skoči ali teče ali pa fizične aktivnosti, & hellip; & hellip;
Debelost je telesno, duševno in čustveno motnjo & hellip ;.
VZROKI ZA debelosti ali STHOULYATA
& Bull; Jeste več kot tisto, kar je potrebno & ndash; Ljudje jedo, dokler njihov želodec še ni niti prostora za zrak. Jedo več kalorično hrano kot tisto, kar je potrebno dnevno povzroči nalaganje maščob in s tem naredi oseba debelih.
& Bull; Pomanjkanje telesne vadbe & ndash; To je ena od pomembnih stvari, ki jih pogrešam danes. Sprva ljudje uporabljajo, da se zbudiš zgodaj in ne dolg sprehod ali teči za nekaj kilometrov. Zdaj ljudje dobili šele pozno in nimajo časa, da bi svojo vajo. Otroci najprej igral na pošiljke šoli in doma. Sedaj sedijo pred računalniških iger namesto.
& Bull; Tehnološke inovacije / Delo Narava & ndash; Ljudje zdaj bolj selijo delovnih mest kot fizičnih delovnih mest. Ker je tehnologija bolj napredna, delo, ki ga imajo ljudje storiti zmanjša. Ljudje zdaj don & rsquo; t delo na kmetijah ali dvorišča.
& Bull; Lenoba & ndash; Vodenje služabnike v hiši, za hiše imajo delo, ne pa to počne sami. To vodi do prepovedi uporabe energije, kar povzroča debelost.
& Bull; Dolge urnik dela – dolge ure sedel pred računalnikom ali sedenje in pisanje knjigo, brez kakršne koli druge fizične aktivnosti.
& Bull; Stalno munching hrane mešanice kamorkoli greste. & Ndash; Kamorkoli greste, ste Readymade hrane in & rsquo; S časovno točno za ljudi, da Munch nekaj. Ta živila imajo večjo kalorij. Ti povečanje maščob.
& Bull; Za seboj zapustili zdravo prehrano in gre za hitro prehrano & ndash; Ljudje zdaj raje pakiranih živil, kot so sekanci ali rastlinskih zvitkih ali burgerje namesto zelenjavnih solatah ali sadne solate, zaradi njihove lažje dostopnosti in enostaven transport in daljši rok in seveda okusa,.
& Bull; Hrana oglaševanje & ndash; Povečana oglaševanje pakiranih s hitro prehrano v drugi glavni vzrok. Fried izdelki, ki so pakirani v različnih umetna sladila se tržijo. To je za otroke, najstnike in mladostnikov, ki spadajo v takšne nezgode.
& Bull; Povečani stroški zdravih izdelkov & ndash; Stroški sadja in zelenjave narašča zelo visoko vsak dan. Danes boste dobili le 1 kg čebule za Rs. 50rs medtem u & rsquo; bomo dobili & frac12; A kg ocvrtih čipov za Rs 20.
& Bull; Trženje izdelki za hujšanje & ndash; Veliko hujšanje izdelki, ki so na voljo na trgu, so misguiding javnost. Zmanjšanje teže brez vadbe in prehrane vnos, kot si želite, je tisto, kar trdijo. Ljudje gredo za take oglase in dobili več zdravstvenih težav.
& Bull; Dedni & ndash; je družinsko ozadje debelosti. Če so vaši starši debelih, ste verjetno, da bodo debeli.
& Bull; Sekundarna telesne mase & ndash; zaradi bolezni, kot so hipotiroidizem, policističnih jajčnikov sindrom itd
& Bull; Čustveni dejavniki & ndash; nekateri ljudje jedo več, ko so ob čustvenih motenj, kot so žalost, jeza itd
& Bull; Spanje v dnevnem času & ndash; Ayurveda pravi, da je spanje v dnevnem času vzrok za debelost.
& Bull; Kajenje & ndash; kajenje povečuje debelosti
& Bull; Neželeni učinki nekaterih zdravil-Veliko različnih drog – vključno kontracepcijskih steroidnih hormonov, diabetes droge, nekateri antidepresivi in ​​krvnega tlaka z drogami – lahko povzroči povečanje teže. Uporaba teh zdravil je na vzponu.
& Bull; onesnaževanje
& Bull; Air conditioning- Več energije se porabi, če je temperatura okolice bodisi preveč vroče ali hladno.
& Bull; Nosečnost & ndash; povečuje debelosti, ampak po porodu se je vrnila v svojo normalno slika v večini primerov.
Kakšni so znaki za debelost?
& Bull; Trebuh začne izbokline, in tako bo obleka bo tesen
& Bull; Prsih začne povešanje.
& Bull; Povečanje mase na lestvici.
& Bull; ITM (indeks telesne mase) povečuje & ndash; se izračuna iz mase v kg / višina v meter2.
BMI
18.5 & ndash; 24,9 Normalna teža
25.0 & ndash; 29,9 prekomerno telesno težo
30.0 & ndash; 39,9 debelosti
40,0 in zgoraj Extreme debelosti
& Bull; Izgubi Stamina narediti fizično delo.
& Bull; Meni, leni in bolj zaspan
ZAKAJ JE ZDRAVLJENJE POTREBNA pri debelih?
Če je debelih, v prihodnosti, obstaja večja možnost, da bi dobili & hellip; ..
& Bull; Metabolni sindrom ali sindrom X & ndash; V obliki jabolka trebuh ali trebušne debelosti, visoka raven trigliceridov, nižje ravni HDL, višjo tešče sladkor v krvi.
& Bull; Heart težave & ndash; povečanje telesne mase & ndash; posledico povečanega holesterola v krvi & ndash; povzroča nastajanje strdkov v krvnih žilah do srca & ndash; povzroča bolečine v prsih in ndash; konča srčni napad.
& Bull; Visok krvni pritisk.
& Bull; Stroke & ndash; Tvorba strdkov v možganih & ndash; vodijo do paralize
& Bull; Diabetes tipa 2
& Bull; Osteoartritis & ndash; povečanje teže & ndash; povzroči večji pritisk na sklepe & ndash; vodijo do nošenje proč od skupnega
& Bull; Menstrualne nepravilnosti in neplodnost pritožbe
& Bull; Rak & ndash; zlasti v kolona, ​​dojke, endometrija in žolčnika
& Bull; Žolčni kamni
ZDRAVLJENJE ali TEŽE ZNIŽANJE PLAN
Ayurveda pravi, da je zelo težko zdraviti debelih oseba. Zato je dolgotrajen proces. Naenkrat čudes ne bo mogoče doseči z nobenim zdravil ali zdravljenja.
4 načrti zdravljenja:
 Hrana in pijača načrt
 načrt vadbe
 Medicina in zdravljenje načrt
 načrt za zmanjšanje psihičnega stresa
Cilji v splošnem:
 dodeliti nekaj mesecev, da izgubijo težo z določitvijo kratkoročnih in realne cilje. Lahko izgubijo v povprečju 2-3 kg na mesec.
 Poskrbite počasi in enakomerno spremembe vaših prehranjevalnih navad. Ne zmanjša vnos hrane drastično. Zamenjajte veliko kalorij in pitanje živil z zdravimi in nizko cal alternativ.
 Pripravite se psihično, da je hujšanje počasi in enakomerno proces, ki bi zahteval veliko potrpljenja z vaše strani.
A) Plan Hrana in pijača
 Hrana in načrt pijača je neizogibno vlogo pri zdravljenju debelosti. Hrana in pijača načrt ima 3 vidike: – kvalitativne, kvantitativne in čas.
Kvalitativni načrt se nanaša na prehranske deleža, ki jo jemo. Jejte več zelenjave in sadja, ki vsebujejo vlaknin, mineralov in vitaminov in zmanjšanje ogljikovih hidratov in maščob, ki vsebujejo živila. Jejte več vlaknin, ki vsebujejo živila, kot so zelje in ovsa. Vključuje ječmen in pšenica več v vaši hrani.
Kvantitativna načrt se nanaša na količino hrane, ki jo jemo. Zmanjšati količino hrane postopoma. Ne začnite delati hudo tešče. Jejte samo do & frac12; na želodcu, pustimo ostalo & frac14; RTH na vodo in & frac14; RTH brezplačno. Ne več zapolni želodec. Pijte vsaj 2-3 kozarcev, preden jeste hrano, tako da je znesek, ki ga jedo bo manj in s tem pomaga pri zmanjševanju telesne teže.
Časovni načrt je po točen čas s hrano. Hrana čase mora biti pravilno in ustrezno vzdrževana. Časovna razlika 2 obroka mora biti 4 ure. To je vmesni težka hrana se je treba izogibati, kot nekateri ocvrtih prigrizkov ob 11.00 in 4.00 uro. Če sploh lačni v tem času, nekaj sadnih solat ali zelenjavne solate ali sadni sok ali oves, ki so z nizkimi kalorij.
B) Plan Vaja
Vaja je naslednji glavni načrt. Ajurveda se osredotoča in pravi, da je vadba ključna točka za zmanjšanje debelosti. Daily hitra hoja ali tek za nekaj kilometrov bo zmanjšalo prekomerne teže. Športne aktivnosti spodbuja. Ayurveda svetuje atletika, plavanje, rokoborba, borilne veščine itd, ki prinašajo dober znesek od izkoriščanja energije. To je treba storiti, dokler oseba, ki se začne z dihanjem skozi usta. Nikoli, dokler ne postane izčrpana. Prakse za krajši interval na začetku postopoma zgraditi čas za vadbo.
C) Medicina načrt
 Medicina Plan je naslednji poseg metoda. To je priporočljivo za osebe, katerih ITM je večja od 25. Zdravila sam nima nikakršne vloge pri zdravljenju debelosti. Njena le s kombinacijo z zgoraj navedenimi 3 načrtih deluje dobro.
Po so običajno uporabljajo zdravila:
& Bull; Limonin sok + Honey: To je eden izmed najboljših sredstev za pomoč v boju proti debelosti. Zmešajte 1 čajna žlička svežega medu s sokom polovice limete. To je treba dodati kozarec vode in ga je treba zaužiti čez dan.
& Bull; Voda + Honey
& Bull; Uživanje Takra (maslo, mleko), zdravilna, če je potrebno.
& Bull; Arishtas Kot Lodrasavam, Ayaskriti, Devadarvaristam etc
& Bull; Triphala / gudooci / sarshapa / mustha Powder + Honey
& Bull; agnimantha Kashayam + Kanmada Bhasmam
& Bull; Vidangadi Choornam + Honey
& Bull; Asana kashayam + Honey
& Bull; Vara asanadi Kashayam
& Bull; Khadira + Venga Kash z Triphala Churnam + Honey
& Bull; Varanadi Kashayam + Honey
 Zdravila so podani šele presoje, stanje pacienta.
Piti: Voda kuhana z Asana + / Khadira
Če je ITM večji od 26: – IP Zdravljenje je reqiured. Posebna inportance je namenjena Udwartanam z Triphala Churnam ali Kolakulathadi Choornam. Panchakarma je prav tako zelo pomembno v tej situaciji. To očisti, in strganje nezaželene maščobe in da je telo zdravo. Od PanchaKarmas, bistvenega pomena je, da Vamana in Kashaya VASTI.
D) načrt za zmanjšanje psihičnega stresa
Doseči z Yoga, Pranayama in meditacija.
Preprečevanje debelosti
DONT & rsquo; S DO & rsquo; S
Hrana in pijača
    Narava Hrana in pijača
 Preveč jesti meso, zlasti govejega krompirček, piščančje krompirček itd
 pretirano uporabo sir, maslo in sladoled
 pretirano uporabo ocvrte in pakirajo prigrizke, kot so čipi itd
 pretirano uporabo rumeni del jajce.
 pretirano uporabo skuto.
§ Umetni sladkane soda, pijača pijače in brezalkoholne pijače
    Hrana Časi in navade
 Izogibajte se hrani med, kot so ob 11. uri in 4 ure.
 Ne jejte ocvrte postavke v vmesnih časih.
Ill-Zdrave navade
 Stop Smoking
 Stop Alkohol
dejavnost
 Don & rsquo; t v mirovanju.
vaja
 Ne Nadaljujemo dan brez vadbe
 Strenous in naporna vaje je treba izogniti.
Sleep
 ne spijo v dnevnem času.
pranajama
 Ne več storiti.
 Ne vadite brez strokovnih nasvetov.
Na delovnem mestu
 Ne countinously delo za več kot 2 uri.
 Stop ob Bajjis ali katere koli druge ocvrte elemente na nenavadnih časih 11h ali 4 ure.
 Stop countinous munching.
 Zmanjšanje števila peciva in drugih težkih kalorij hrane na stranke
Utemeljitev
 Ne gre za katero koli ponaredek dodaja, kaže, da bodo zmanjšali svojo težo v 1 tednu ali tako.
 Pijte maščobe mleka brez
 Drink pinjenec v veliko
 Vključi kuhan fižol, grah itd
 Jejte polnozrnate hrane, kot so polnozrnate kruha, ovsena kaša, in rjavi riž.
 Jejte več sadja
 Jejte več zelenjave.
 Drink sadni sok, korenčkov sok itd
 Pijte veliko vode
 Sledite stalno časovno hrane.
 Če lačni na vmesnih časih nekaj sadja ali zelenjave solate, ki so hranljiva in z manj kalorij ..
 Bodite aktivni vedno
 Ali vadbe na dan. Menijo, da je podobno kot vaše obroke.
 jih Vadite glede na vaše comfortability. Namenjeni so samo zapisati odvečnih kalorij v telesu in ne pokazati, kako močni ste.
 ponoči spi vsaj 6-8 ur.
 ga Vadite vsak dan, takoj po prehodu iz postelje vsaj 10 minut.
 Potem ko je delal za uro ali dve, za sprehod iz svojega sedeža, klepet s prijatelji za 10 & ndash; 15 min. Prekinil delo v seznamih 1 uro z Zabavna vmes.
 Ali hodi na kraj, kjer boste dobili vodo za pitje in hrano jesti, ne pa da bo še vedno na mizi dosegu roke.
 Sodelujte v pogodbenic. Toda don & rsquo; t, da si želodec sodelujejo pri tem.
 Razumeti, da je zmanjšanje telesne mase za počasen proces, ki ga je mogoče doseči le z občutkom CONTROL.
NIKOLI MISS & hellip ;.
 Posnemite pasu Velikost Tedenski & hellip; .. in obdržati primerjavo & hellip; ..
 Preverite sami pred ogledalom dnevno & hellip; obrnjen obraz in svojo stran & hellip;
 Pomisli vaš želodec in telo, preden jeste & hellip; ..
Zmanjšanje teže ni preprost postopek, kot jedo svojo najljubšo hrano in hellip; .. To je zelo težko in potrebuje nadzor na vaše telo in um & hellip; ..
Le dobro načrtovan in dobro vodeni zdravstveni načrti se boste zdravi od debelosti & hellip; & hellip;