Candida Diet – Nasveti za lepljenje z njim

posted in: Nerazvrščeno | 0

Candida Diet je eden izmed najbolj zahtevnih dietah je držati. To je zelo toga, omejevanje in vljudno za čute in ne dopušča veliko sorte ali prožnosti. Toliko, da mnogi ljudje počutijo popolnoma prikrajšani, ko poskušajo slediti. Ne glede na to, kako gledate na to, da je resnica. Obstaja samo nikakor okoli njega in res ni način, da se ublaži udarec.
Eden od največjih izzivov te diete je, da Candida sama ustvarja preobremenjujoči željo po sladkorju in rafiniranih ogljikovih hidratov. To ni nič nenavadnega za tiste, po anti-candida dieti, da se vključijo v pogostem goljufanje ali popolnoma odpadejo vagon in iti na popivanje sladkornega / ogljikovih hidratov.
Druga velika ovira za premagovanje je, da je tako drastično spremembo od standardne prehrane, da je večina ljudi navajeni prehranjevanja in da je sprejemljiv za družbo. Tam je redko podporo od prijateljev, družine, delodajalci itd pri nikomur v prizadevanju, da bi dobili največ sladkorja, kofeina, rafiniranih in predelanih živil, itd, ker ne razumejo resnosti zadeve. Mnogi ljudje so izpolnjeni z veliko odpora in skepticizem od ljudi, ki v življenju, kot so poskus, da bi te bistvene spremembe v svojem življenju.
Poleg tega, ko telo postane občutljiva na Candida zaraščanja, se vračajo k prehrani, ki je bil nekoč uživala ni nekaj, kar ne bo nikoli več ponovilo. Določena stopnja dolga življenjska prehranskih omejitev bo potrebno, tudi potem, ko je bil dosežen napredek. Če ena vrne jesti sladkorja in rafiniranih živil, potem Candida ponovno razmnožujejo. Torej, veliko ljudi borijo, ker menijo, da so dobili dosmrtni zapor, da ne morejo živeti s.
To so zelo težke ovire premagati, zato uspeh na Candida prehrane zahteva resno zavzemanje za sebe, kot tudi veliko odločnosti, vztrajnosti in samodiscipline.
Vendar tukaj je nekaj nasvetov, ki sem jih razvili v zadnjih letih, ki so mene in ljudi, sem zagovornik pomagal.

* Prva stvar, da um je to, sprememba je vedno težko in to je proces. To bo trajalo nekaj časa, da se popolnoma objemu, absorbira in vključiti vse vidike prehrane v svoje življenje. To se ne bo zgodilo čez noč. Če je po njegovem mnenju preveč prepričljivo, da je vse, saj naenkrat, ga vzemite en korak naenkrat. Najpomembnejši hrane, da bi bilo treba odstraniti belo rafiniranega sladkorja, tako da je, kadar mora biti eden vedno začne. Potem, ko ste osvojili to bitko, nato pa pojdite na enostavnih ogljikovih hidratov in nato kompleksnih ogljikovih hidratov, itd, itd, dokler ne pridete na mesto, ki ga potrebujete za be.It je neizogibno, da boste goljufali in padec vagona včasih. Ne dovolite, da občasne zdrsne postati razlog za popolnoma opustiti svojo prehrano več dni ali tednov, ali gredo na popivanje. Kritizira, kaznovanje ali berating se bo pripeljala le do več samouničujoče vedenje. Bodite prijazni, ljubeči in tolerantna do sebe, vendar je njihova tanka črta med biti sprejemanje sebe in daje si dovoljenje, da je destruktivno. Moraš najti to ravnovesje in ga ohranjati.
Ko boste začeli videti rezultate iz Candida prehrane in začeli počutiti bolje, boste postali bolj motivirani, da ravnajo v skladu s svojimi omejitvami. Sčasoma je cena, ki jo plača ne odtehtajo užitek, ki ga doživeli. Vaši set nasloni bo vedno manj pogosta
Imejte v mislih, da vaša prehrana ne bo vedno tako restriktivna. Kot ste napredek pri izkoreninjanju svoje kvas zaraščanja boste lahko dodali več okusnih stvari nazaj v vaši prehrani. Spomni se, da imate kaj veseliti.

* Spremembi zasnove položaj in spremeniti svojo miselnost. Ne dovolite si, da bi del društva zablod in zanikanje sladkorja. Namesto sebe vidi kot slabo duše, ki se zanikal okusno zdravljenje sladkorja, vidite sebe kot pametno žajbelj, ki je acuired znanje je neprecenljivo podatek in narediti nekaj dobrega zase. Rafinirani beli sladkor je zasvojenost z drogami; je strup za telo. To je škodljivo za vaše zdravje na več načinov. To je v bistvu legalizirana rekreacijska droga, da je večina družbe udeleženec, v. Poglejmo, za kaj gre. Dvigniti nad to in ne dovolite si biti del it.The način naučili jesti, vaš odnos s hrano in to je mesto v vašem življenju je bilo nezdravo. Morate znova učiti vse te stvari v zdravem načinu.
Prekvalifikacije vaš um, da razumete, da ste bolje za spoznavanje Candide in so prisiljeni jesti zdravo. Človeško telo ni bil zasnovan, da bi jedli rafinirani beli sladkor in junk hrane. Vaše zdravje bo koristil na več načinov, poleg odprave kvas.

* Pripeljite druge ljudi v svojem življenju, ki so prehransko zavedajo. Ljudje, ki so okolju prijazni, jesti ekološko, bi se izognili sladkorja in rafiniranih živil, praksa alternativno medicino in živijo celosten lifestyles.It bo mogoče držati Candida prehrane, če ste bombardiran z skušnjave na vsakem koraku. Da, lahko obstajajo določene situacije, kot so funkcije, povezane z delom, ali družinskih dogodkov, ko se ni mogoče izogniti, vendar za večino del, spremembe v ljudi, ki jih obkrožajo sami s se lahko izvede na vseh drugih področjih svojega življenja.
Če imate partnerja ali otrok v hiši, nato pa jih dal na dieti preveč. Ti ne bi smeli jesti sladkorja in junk hrane bodisi. Možnosti so zelo dobri, da če imate težave kvas stori svoje otroke in partnerja. Večina otrok v družbi danes imajo težave kvas, ker so izpostavljeni prekomernim antibiotike in prehrane z visoko vsebnostjo sladkorja. Če se ne, potem ste jih delaš veliko uslugo, ki so jih dobili na zdravo prehrano zdaj. Naj bo družina napor.

* Naj sladkor, vse proizvode iz sektorja sladkorja, rafiniranih živil in predelanih živil iz hiše, tako da ne bodo zavedeni, ki jih, ko ste lačni ali pod stresom. jih nadomestiti s stvarmi, kot so oreščki, semena, sadje in jogurt. Ne počutijo krive zaradi vpliva, ki ga lahko imajo na druge ljudi v gospodinjstvu. Družinski član ne bi prinesla heroina ali zaboj piva v hiši, če je njihova ljubljena oseba je poskušal izterjati od velja alkohola ali zasvojenosti z drogami in isto načelo tukaj.
* Bilanca svoje nevrotransmiterjev z dobro dodatek amino kisline in dodatnega glutamina. Pomanjkljiva ali iz bilanc nevrotransmiterjev velik dejavnik, ki prispeva k hrepenenj. Candida toksini imajo močan vpliv na nevrotransmiterjev.
* Vaja vsaj 5 ali 6 dni na teden. To pomaga zmanjšati željo, krepi imunski sistem, ohranja Candida toksinov iz akumuliranje, spodbuja svoje nevrotransmiterjev in izboljšuje razpoloženje.
* Get čustveno podporo in spodbudo s pomočjo prijatelja ali svetovalca. Nekdo, ki vam lahko pomagajo ohraniti stvari v perspektivi, spominjajo svoje cilje in zakaj jih imate in vam pomaga na poti.
* Ali akcijski načrt za primer, ki ga poznate bo sabotaža vaše prehrane. Ne pustimo, da se naključju, saj bo to nastavite, da pade. Na primer, ko greš na družabnih dogodkov ali funkcij, povezanih z delom, pojesti zdrav obrok doma, preden greš, tako da ne bo lačen ali pa svojo hrano z vami. Bodite zdrave prigrizke ali jedi z vami, ko boste, da se iz trgovskih ali tekoče opravke v času obrokov.
* Spomni se, da je želja le začasna. Ja, vem, da se počutijo, kot da ne bo nikoli konec, medtem ko v sredi enega in se počuti kot konec sveta, če ga ne more izpolniti, ampak resnica je, da bodo res trajal le nekaj minut in boste preživeli. jo ride ven. Ko se navadiš, da jih jahanje ven, bodo izgubili svojo moč nad vami.
* Izrazite svoje občutke in izšlo konfliktov. Ne dovolite, da zgraditi. Občutki, ki niso izražene lahko vodi v čustveno prehranjevanje in binging. Nerešeni občutki pogosto povzroči hrepenenja sladkornih kot način samozdravljenja.
* Odstrani okoljskih strupov iz okolja. Skupne vsakdanje kemikalije v svojem okolju, kot so čistila, šamponi, parfumi, make up, pesticidi, mila, čistila za posodo, osvežilcev zraka, cigaretni dim, avtomobilskih izpuhov itd itd so pomemben dejavnik so za sprožitev željo po sladkorju in ogljikovih hidratov . Kemikalije stimulira področje možganov, ki določa off želja.
* Poskusi, da ne bi počutili preveč prikrajšani. Občutek odvzeta pogosto vodi v samo-destruktivno vedenje, kot binging. Zamenjati prepovedanih živil z nečim drugim, da je bolj zdravo. Dovolite si nekaj okusno, da lahko vonj vsaj enkrat na teden, ki ni preveč škodljiva. Na primer, lahko si privoščite nekaj Rice Dream sladoled ali banane in datumi ali rožiči pomešano z mandljevim butter.When jeste to slastno zdravljenje, naj bo Zen izkušnja. Postane eno z njim. Pustite se popolnoma absorbira v vseh pogledih izkušenj. Bodite na vonj, tekstura in okus, ne samo pogoltnejo navzdol. je vonj in cenijo v celoti.
Vključitev teh nasvetov v vsakdanjem življenju in boste našli Candida prehrana je veliko lažje, da se držijo z. Vendar pa je pomembno tudi, da v mislih, da bo potrebno veliko več kot prehrane, da bodo uspešni pri zmanjševanju kvasa razraščanje. Dieta je ključni element, ki pa mora biti v kombinaciji z celovit načrt, ki obravnava širino in kompleksnost sindroma zaraščanja Candida.
Več o tem, kako Candida Simptomi vpliva na vaše duševno in telesno zdravje in kako Candida Diet vam lahko pomaga.