Etično oglaševanje ali ne? Del 1 Od južnoafriški perspektive

posted in: Nerazvrščeno | 0

Te dni njeno izjemno težko razlikovati med etičnim in neetičnim oglaševanja, meja med je tako v redu, da je razlaga za to na koncu prepuščena potrošniku, da bi odločitev. Bližje oglaševanje smola je sporna, dovolj Ljevkasto, da več potrošnikov zdi privlačna, se suckered v in po prepozno zavedajo posledic. Očitno Lukavstvo v oglaševanju po mojem mnenju predstavlja goljufij in ta podjetja morajo imeti celotno knjigo vrgel na njih.

Dve od največjih trgov so ženske in otroci. Količina denarja, ki iz teh dveh sektorjev teče milijarde vsako leto in podjetja vedo točno, kako vleči na teh zapornih strune. Ne verjamem, da bi lahko kdaj odpraviti podjetja, ki prodajajo izdelke, ki so manj kot sprejemljivo; na primer, alkohol in cigarete izdelkov. Da bi celotno krivdo za oglaševanje podjetja, bi sam lahko krivica do njih. Zakaj bi podjetja zatekajo k subtilnih taktike oglaševanja za prodajo izdelkov za otroke, njihovi poskusi, da to storijo, je samo izguba časa in denarja, ko se je zelo dobro, da prodajajo izdelke za otroke, vem, boste morali biti naravnost naprej. Subtilno strani posla je usmerjena na starše, ki odpirajo denarnice in plačati. Starši so tisti, ki jih je treba subtilno zavedeni, ker večino časa pa so na koncu odločevalci. Starši morajo, da vodijo svoje otroke, kot je podjetje, še posebej, ko gre za njihove finance. Pravilno poročila o tem, kako so porabili “družinsko-comapany” denar mora biti prednostna naloga.

Nikoli ne konča razprava neetičnega oglaševanja do otrok je tista, ki je bila divja že nekaj časa med zadevnimi starši in tiste družbe, ki spodbujajo manj zanimivih izdelkov. Kdo prevzame odgovornost? Menim, da se morata obe strani sprejeti enako kriv za to, kar otroci gledajo na televiziji in nakup v trgovinah.

Potrošniki morajo biti malo bolj ulico pametno, ko iščejo za nakup katerega koli izdelka ne glede na to, kakšna je. Zavedajte se, da za prodajo izdelkov podjetja se zanašajo na vlečenje teh pomoči potrebnim, zaželene srce strune. Prepričajte se, da niste suckered v impulzno nakup, to je velika nevarnost, da se bo odražalo v mešanimi občutki, ko je izdelek kupil. Poskrbite, da bodo vaši skupnosti ne omogočajo manj zaželeno proizvodi, ki se razstrelili celem okolico – alkohol in cigarete posebej. Obstaja veliko drugih tihe izdelki, ki imajo škodljiv vpliv na naše življenje, jemo in jih uporabljajo vsak dan preverite vsebino svojih omar in se boste šokirani.

Oglaševanje, ki je etično ali neetično je nekaj, kar moramo vsi, naj upošteva, da ne bo pomote obstaja tanka črta in njegova to tanka črta, ki povzroča razpravo. Tiste družbe, ki se gibale na tej liniji so bolj uničujoče kot podjetje, cigaret, ki odkrito prikazuje, da kajenje povzroča raka na pljučih. Ne ujamejo v subtilnih taktike oglaševanje, izobraževanje sebe in svoje otroke, da je najboljša obramba imate v boju proti neetičnega oglaševanja.