Išči Imunski sistem Balance

posted in: Nerazvrščeno | 0

Doseganje in ohranjanje imunskega ravnovesja je lahko izziv v današnjem svetu. Toksini, stres, pomanjkanje spanja, slaba prehrana, finančna lističi, pakirana urniki, morebitno mutacijo virusa H1N1 (in drugih sezonskih virusov), odpornih na antibiotike bakterije in več zdela; vse to lahko obrabijo. Ti lahko ogrozijo tudi vaš imunski sistem. Na srečo, je vaš imunski sistem je vedno na preži in celice imunskega sistema se nenehno kroži v krvnem obtoku ali v vaših bezgavke, tako da lahko hitro premikajo, da se zmanjša napadalce & rsquo; vhod v telo.
Močan imunski sistem ni nekaj, kar je samo po sebi umevno, čeprav, in da mora biti tako močna, kot je lahko & ndash; še posebej, če Life & rsquo; je vedno prisotna s zahteve in prevaranti virusi in bakterije. Začnite z dieto, ker lahko zdrava prehrana podpirajo imunski zdravje. Da bi zagotovili uravnotežen imunski sistem z zdravimi imunskih celic in molekul, vključujejo zdrave beljakovine, antioksidante, probiotiki, encimi, esencialne maščobne kisline in nekaterih vitaminov in mineralov.
Zdrave beljakovine, na primer, so potrebni za ustrezno število imunskih celic in za tiste celice pravilno delovanje z izdelavo protiteles in drugih sestavnih delov imunskega sistema. Vitamini A, C, D, E, K in vitamini B so vse bistvene za zdrave imunskih celic, kot so minerali cink, folna kislina, železo, baker, selen in mangan. Vitamina D, na primer, je močan imunski sistem podpornik in zavira negativne avtoimunskih odzive z moduliranjem odzive celic. Ko je vitamin D primanjkuje, lahko celice namesto napadejo telo za boj proti off neželeno vsiljivci.
In predelane hrane? So & rsquo; re problematična za vaš imunski sistem, tako da jih ne bi zdela, predvsem sladke jedi. Mi preprosto don & rsquo; t imajo imunski zmogljivosti za veliko sladkorja. Zaužil celo 100 gramov sladkorja (približno 8 žlic, kar pomeni eno ali dve pločevinki soda zdela, odvisno od tega, v blagovno znamko) zmanjša svoje bele krvničke & rsquo; sposobnost ubiti bakterije za 40%, učinek, ki se začne manj kot 30 minut po zaužitju in traja do pet ur. Prekomerna telesna teža lahko obremenjujejo imunskega sistema, preveč, zato se prepričajte, da ostanejo na zdravo telesno težo.
Bodite prepričani, da vključuje redno vadbo, obvladovanje stresa, pozitivno razmišljanje in ustrezno spanja v vašem imunsko podporo režimu. Vaja je bistvenega pomena za delovanje imunskega sistema, saj redna dejavnost poveča kroženje hranil, kot tudi celični imunski komponente.
Poleg tega, mišična aktivnost potrebno za kroženje limfe tekočino. Lahko samo ena seja vadbi poveča obtok, ki v zameno, lahko povečanje števila belih krvničk zdela; s tem povečanje imunosti. Christiane Northrup, MD, avtorica knjige Ženske preselite Organi, Ženska preselite modrost pravi, & ldquo; Če se poveča cirkulacija, boste dobili veliko več belih krvničk, tako da preverite tujih mikrobi in so veliko bolj primerna, da jih lahko pogoltnejo up & rdquo.;
Redna hoja & ndash; 45 min hoje petkrat na teden & ndash; lahko koristno, bi v skladu z Alice Domarjev dr, docent na Harvard Medical School. Hojo poveča naravno morilec (NK) celice, ki se borijo proti okužbam in lahko zmanjšujejo & ldquo; določitvi časa, & rdquo; Ker vaja pomaga premakniti limfno tekočino in bele krvne celice po telesu.
Upravljanje stresa, preveč. Presežek stres povzroča hormoni, ki se sprosti, ki lahko negativno vplivajo na timus žlezo, zmanjšanje imunske aktivnosti. Prav tako mislim, dobre misli. Zakaj? Vsaka misel sproži verigo biokemičnih reakcij v telesu, tako da lahko dober odnos poveča svojo raven dušikovega oksida, ki pomaga uravnotežiti nevrotransmiterjev, izboljšanje odpornosti in povečanje pretoka. Constant skrbi pa povzroča stres hormonov kortizola in adrenalin raven naraste, kar lahko oslabi splošno odpornost.
Lahko noč preselite spanje je v redu, preveč. Primerna spanja pomaga imunskemu sistemu. Medtem ko si spal, telo dobi priložnost, da se ponovno vzpostavi. Na primer, ko spiš, melatonin ravni povečal, in ki lahko pomagajo podporo imuniteto.
Torej, če Delate ponovno išče imunskega ravnovesja iz življenja & rsquo; se s pritiski in ne glede na napake v obtoku v tej sezoni, tune up vaše prehrane, dobili veliko vadbe in počitka. To lahko pomaga, da vaš imunski sistem za boj priložnost.
Poleg zdravega načina življenja, zdrav dodatek k prehrani je tudi koristno za podporo in ohranjanje zdravega imunskega sistema. Imunski Balance formule po vrtu življenja združujejo starodavne modrosti s sodobno znanostjo, da zagotovi učinkovito in večdimenzionalne podporo za svoj imunski zdravje.
Imunski Balance Formule vključujejo:
Imunski Balance Daily – zagotavlja večdimenzionalen podporo za uravnotežen imunski sistem in izredni zdravstveni skozi celo leto.
Imunski Balance Rapid – zagotavlja večdimenzionalne podporo na začetku. Deluje seveda podpreti svoje telo & rsquo; s naravni obrambni sistemi skozi hladne zime ali kadarkoli čutite manj od izredne sebe.
Imunski Balance Rapid Extra Strength – zagotavlja večdimenzionalne podporo na začetku. Oblikovana z AP-Bio PLUS dvofaznem probiotične obrambni sistem za domače BLIS 12M18 za podporo svoje telo & rsquo; imunskega sistema.
Imunski Balance Sinus – dela seveda podpirati uravnotežen imunski odziv sistema za sezonsko zaščito sinusov in zdravje dihal.
Imunski Balance Gluten Freeze – omogoča večdimenzionalno imunski in prebavni podporo glutena in mlečnih izdelkov brez življenja.
Imunski Balance Kvas Freeze – zagotavlja večdimenzionalen podporo uravnoteženega in zdravega prebavnega trakta in delovanju imunskega sistema, povezanih z črevesja.
viri:
Imunski Balance formule po vrtu življenja
“Imunski sistem, ki deluje najbolje je, tisti, ki je v ravnovesju«
“Naravna Prehlad in gripa pravnih sredstev od Jordana preselite Kuhinja”
“Goat Kolostrum za imunskega zdravja”
“Pred Načrtovanje in preprečevanje, da stranski korak hladno in sezono gripe”
“Zaščitite času hladne in sezono gripe”
Protect Your Self od Prehlad in gripa
“Zdravo bivanje med hladno in gripi sezone”
Zakaj Probiotiki so bistvenega pomena za imunski zdravje
Zakaj Cela Food Vitamini so Superior izolatov
Podatki iz tega člena niso potrjene s strani Ministrstva za zdravje. Informacije, vsebovane tukaj ni namenjen za diagnosticiranje, zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Predlogi in ideje, predstavljene v tem dokumentu, so le za informacije in se ne sme razlagati kot zdravniški nasvet, namenjen za diagnosticiranje bolezni, ali predpisanih namene. Bralci se priporoča, da pred začetkom kakršne koli osvoboditi, prehrana, program za razstrupljanje, ali kateri koli dodatek režim posvetujejo s svojim zdravnikom. Informacije v tem dokumentu se ne sme uporabljati za zamenjavo storitev ali navodila zdravnik ali usposobljen zdravnik zdravstvenega varstva.