Kaj je skrivnost Bivanje Lean? Še vedno Eating Rice & rezanci

posted in: Nerazvrščeno | 0

Saj poznate star pregovor “Raznolikost je začimba življenja”. To je tudi s hrano, ki jo jemo.
Se vam včasih zdi, da je težko, vse polemike okrog živil jemo.
Če ste prebrali katero od mojih blogov okoli prehrane in prehrane, boste vedeli, da sem “foodie”. Ljubim svoje hrane.
Zato sem želel deliti z vami danes nekaj skrivnosti, ko gre za uživanje ogljikovih hidratov in kako lahko še vedno ostati vitek in celo uspelo, da izgubijo težo.
Tukaj je nekaj mitov, ki bi želeli razčistiti:
1. Eating ogljikovih hidratov, da si debela.
Kaj Pravilna trditev je tu prenajedanje ogljikovih hidratov se boste maščobe. Atkins, Paleo in druge prehrana programi gledaš nam pomaga, da bi jedli zdravo. Nikoli ne kažejo, da ne jesti ogljikovih hidratov. Ni zdravnik, strokovnjak za prehrano, nadgraditelje ali drug zdravstveni zdravnik, ki bo bodisi. Z našo hrano, da se vse vrti okoli jedo pravilne količine in odpravljanje visoko predelanih živil. Vodenje jim tako blizu naravi, kot je mogoče. To je pomembno, ali je vaš cilj, da izgubijo težo, v razsutem stanju mišice, postane pusto in vzdrževati zdravo telesno težo. Za tako dobro in brez ostajajo bolezni.
Z nastavitvijo razmerje makro hranil (ogljikovih hidratov, maščob, beljakovin), pri čemer pa pravi velikosti porcij, tako da ne Preopteretiti vaš prebavni sistem. Tukaj je odlična povezava za vas:
3 Ključ Za “izbiranja makrohranil razmerjih”
Tako je videti na ta način, da ne bo balon v velikosti sumo rokoborec po obroku eno zrno riža za cel obrok. Seveda ne, boste postali podhranjenih in se še poslabšale, postaja shujšan zelo hitro. Torej, kaj pa veliko skledo riža in za vsak obrok? Najverjetneje da. Torej iščemo količine in tudi kakovosti tukaj. Vrsta riža, koliko jeste in kako pogosto jo jeste. Naslednji mit, je:
2. japonski jedo veliko riža in testenin.
Sushi TemakiActually sodobni Japonci jedo manj riža vsako leto. Vključila v svojo prehrano širšo paleto zelenjave.
Tako je videti, kaj je zdrava poraba riža je 119 gramov riža je približno 31 gramov ogljikovih hidratov na dan. Tako kot primer – suši služi recimo 2 – 3 zvitki bodo imeli zavijanje ali morske alge in običajno nadeva, vključno z rižem. Potem bi lahko imeli zeleni čaj odlična kosila obrok.
Večina naši zahodni prehranjevanja kulture je napredoval po pakiranih in predelanih živil. Problem ni samo kemikalije, vključene pa so velike količine sladkorja.
Z dodanim sladkorjem je ena najslabše sestavina v sodobni prehrani. Tukaj je link za vas, o “Kaj naj vaš dnevni vnos sladkorja, ki se”:
3. Torej, kaj pa rezanci:
Všeč mi je, da včasih jedli testenine za kosilo ali pa se enostavno večerje, ki jo pravkar dodal nekaj kozice, ohrovt in buče. Kuhanje Udon rezanci ali riž rezanci, ki dejansko ne potrebujejo kuhanje preveč. Povejte, da 200 gramov je dobra velikost obroka, uporabite sveže ribe ali piščančje juhe. Potem lahko vsebujejo živila take kot mlado čebulo, česen, chillie, tofu, korenje, buče, piščanec, ribe ali kozice. Velika enostavno, zdrav obrok, okusna in pripravljena v približno 20 minutah. Lahko dodamo ohrovt, bok Choy in vse druge zelenjave, ki ti je všeč.
Torej, kaj je skrivnost, da ne postane debelosti: Ohranjanje zdrave telesne teže ali celo hujšanje?
Res ni skrivnost, ki se gibljejo mimo kakšen je Japenese dieto in druge zdrave prehrane. Vprašanje je bolj povezana z uvajanjem fast food verig, povečane pakiranih in predelanih živil, ki so na voljo v trgovinah. Povečana deli in obrokov hrane, povečati vnos brezalkoholnih pijač, športne in druge komercialne namene, pripravljenih pijač, kot so ledeni čokolade in ledeno kavo, ki ima velike količine sladkorja. Deep ocvrta hrana in pitje postaji kava z glavno sestavino obroka Biti bun nekaterih opisa za primer focaccias. Lizike, suho sadje, čokolada vse prednost v trgovinah in na bencinskih servisih mestih.
Kaj lahko storite !!!
& Bull; enotni služijo dele. Daleč največji problem je velikost obroka. Torej, ali jeste doma ali v restavraciji obdržati svoj delež velikosti majhna, zlasti, da od živalskih beljakovin. Velikost porcije tukaj ne sme biti večja od dlani. Morda se sprašujete, zakaj? Ker je to velikost želodca, vsaka večja in trpeli boste prebavne težave na začetku. Nato še po tirih drugih zdravstvenih problemov. Če ste se odločili za več hrane, povečati vnos zelenjave in po svojem glavnem obroku imajo povedati jabolko, banana, hruška, kivi ali jagode z nekaj jogurta.
& Bull; Ne Soft Drink Vložki. Če jeste ven z otroci ne odločijo za brezplačno brezalkoholnih pijač Vložki to so prepričani, da povezava do sladkorne bolezni.
& Bull; alkohol. Hranite na priporočeno količino, ki je kozarec ali dva in se držijo niti piva ali vina. V trenutku, ko ima duh to običajno pomešan z brezalkoholno pijačo neke opisa.
& Bull; Hodi Everyday. Bodite živahne sprehod za 30 minut. Sedaj lahko bodisi to narediti ločen od dela, pri čemer se sprehodili po vaši soseski zjutraj ali parkiranje pol ure stran od delovnega mesta, potem hodi preostanek poti v službo. V odmori iti na sprehod po vašem delovnem mestu ali v hiši.
& Bull, izključiti ali Pomanjšaj. Predelana hrana: da je pakirana ali konzervirana živila / hrano. Predelani narezek in hitre hrane, da je vse, kar ni bila kuhana v prostorih stavbe iz nič. Obstaja nekaj domače naloge za vas.
& Bull; Voda: Voda razstruplja, podpira zdravo delovanje ledvic. Da ne omenjam podporo svoje zdravje možganov s tem, kurir za vitamine in minerale.
& Bull; Kvaliteta pred kvantiteto. Pozabite na poceni prehrane vse, kar lahko jeste, ogromne zrezki in snitzels to so vaše prehransko nočna mora.
& Bull, izbiri restavracije ali odvzeti. Obstajajo restavracije in odvzela trgi, ki jih lahko izbirate, da je kuhar v restavraciji: kitajski, azijskih, piščanec trgovine – Izogibajte se ocvrti na vseh stroškov.
& Bull; Izogibajte Supermarketi: Vem, da so časi, ki jih potrebujete, da gredo v trgovino, pa najprej ne grem v trgovino z otroki. Še posebej, če je verjetno, da bi oslabili, dajanje v najem jih imajo lizike ali druge nezdravo hrano vesti. Ali večino svojega nakupovanje na vaš lokalni mesar, zeleno trgovec ali še bolje na lokalnem trgu v vaši bližini.
Asian hrane
Clean Eating je Jejte svežo hrano, ki se kuha Prav tam tik preden boste EAT
Vaša teža ni posledica vaše GENOV:
Ena stvar, bom delil z vami, tukaj je, da je vaša teža nič opraviti s svojimi genov. Vse izvira na “dieto in telesno vadbo”. Želodčni bypass operacijo ne spremeni gene ljudi ali kostnih struktur. Misli si večino časa to ne spremeni način, kako jesti niti. Zato se večina ljudi, ki imajo to operacijo najprej izgubili veliko težo. Potem pridejo na plato ne izgublja več potem ozdraveli. Pogosto bodo postopoma težo nazaj, ker niso spremenili prehranjevalne navade ali način življenja.
NIH (National Institute of Health): nam je, da obvešča – Od leta 1960 se je razširjenost debelosti med odraslimi, več kot podvojil, povečal s 13,4 na 35,7 odstotka v ZDA odrasle 20 let in starejši.
Avstralija je velika država čudovito mesto, še vedno živi oglejmo premagovanje debelosti, tako da spremenite način razmišljanja in Feel o prehrano: http://www.health.gov.au/internet/preventativehealth/publishing.nsf/content/E233F8695823F16CCA2574DD00818E64/$File/obesity-jul09.pdf
Dodatne Podpora za hujšanje in Pridobivanje Great zdravje
Koristni viri:
Za pomoč pri strategijah za optimalno zdravje, lepota: skrb za sebe od znotraj navzven:
dobil kopijo moje EBook optimalno zdravje Ključ do Ageless staranja: https://gumroad.com/l/VBmOF~~HEAD=dobj
To je & ldquo; Veliki & rdquo; ste še vedno z mano.
& Ldquo; ste res neverjetno in si prizadeva za izboljšanje svoje življenje, sem resnično hvaležna in ponosna nate & rdquo;
Poveži se z Julie:
Julie na Facebooku: https://www.facebook.com/JulieDohertyND
Julie na Instagram: https://www.instagram.com/julie_doherty_nd/
Julie na Pinterest: https://www.pinterest.com/JulieDohertyND/
Julie na Twitterju: https://twitter.com/julieshealth
Julie na Youtube: https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Vas pooblasti, da optimalno zdravje Julie Doherty načinu dela