Kako upravljati in Heal ulcerozni kolitis

posted in: Nerazvrščeno | 0

Ugotovili boste, da z upoštevanjem teh prehranskih predloge in izboljšave za zdravljenje in zdravijo svoje ulcerozni kolitis; bo vse razlike na vaše splošno zdravje, ki ga ne bo nikoli želel vrniti jesti na drugačen način.
Če imate ulcerozni kolitis, verjetno veste, katera živila poslabša vaše stanje in ste bili poskuša se jim izogniti. To je dober začetek, saj je vaše telo & rsquo; i način vam pove, katera hrana je dobra za vas in kaj živila niso dobri za vas. Poleg tega so nekatere nove raziskave kažejo, da se hranilne snovi v nekaterih vrstah hrane pomaga zmanjšati vnetje GI. Da bi bilo lažje za vas, da prevzamejo nadzor nad vaše zdravje vam dolgoročne koristi za zdravje.
 Kaj je ulcerozni kolitis?
 Ulcerozni kolitis je bolezen, ki prizadene debelo črevo (debelo črevo) in danko. Ta bolezen povzroči vnetje notranje obloge debelega črevesa in danke stene, ki postane rdeča, otekla, gnojne.
 Simptomi ulceroznim kolitisom vključujejo krče, bolečine v trebuhu in driska. Nekateri ljudje z ulceroznim kolitisom trpijo s slabo apetita, utrujenost in slabokrvnost. Drugi ljudje imajo tudi bolečine, pordelost, otekanje in težave z jetri.
 Raziskave kažejo, da lahko ulcerozni kolitis avtoimunska bolezen. To pomeni, da telo lahko napadajo svoje zdrave organe in tkiva. V nasprotju s splošnim prepričanjem, niti stresa niti posebna hrana dejansko povzroči ulcerozni kolitis. Vendar, kot ste morda že ugotovili, sta stres in nekatera živila lahko poslabša GI simptome.
 Kot Naturopath pri zdravljenju te bolezni sem začeti z zdravilno svoje prebave in prebavnega skladbo z Blagotvoran zelišč, pri čemer podpirajo jetra, ledvice in limfne procese za pomoč pri razstrupljanju, je raziskave kažejo, da je kemična toksičnost prav tako igra pomembno vlogo pri ustvarjanju in okrepile bolezen. Prav tako podpiram ta razstrupljanje proces z Homoeopathics, ki bodo pomagali pri razstrupljanju v svoje celice, zato vodijo k boljšemu obnovo in popravilo organov z izboljšanjem celično obnovo. Prav tako so ugotovili, da je imunski sistem tako ogrožen bodo potrebovali tudi podporo tudi počutje koristi z vsemi alergijskih odzivov, ki so prišli okoli zaradi zmanjšanega vnosa hranil zaradi zmanjšanja vnosa hranil zaradi bolezenskega procesa.
 Kako izvajanju prehranskih sprememb se bo izboljšala in zdraviti ulcerozni kolitis
 Pomembno je, da sami upravljajo ulcerozni kolitis z zdravimi navadami načinom življenja in s hranili bogate prehrane. Če spremenite način prehranjevanja in vrste živil, ki jih vključujejo v vaši dnevni načrt meni, da je to še posebej pomembno za podporo učinkovitega Gastro črevesno zdravje, Gastro črevesne bolezni so v porastu predvsem zaradi previsokih predelavo in kemičnih dodatkov in metod čemer predelave uporabljati naše krožnike, Dolgotrajna driska, bolečine v trebuhu, krči, prebavne motnje, refluksom in krvavitve lahko privede do dehidracije, elektrolitskega neravnovesja, izgubo osnovnih hranil, vključno črevesja, jeter, ledvic in nadaljnje gastrointestinalnih motenj. Indikacije te težave so utrujenost, letargija, možganska megla, pomanjkanje motivacije, depresija da naštejemo samo nekatere. To lahko nato privede do bolezni srca, artritis, sladkorna bolezen, rak, ledvic in bolezni jeter.
 Torej & rsquo; i pogled na tisto, kar lahko storimo z dieto, da se prepreči si obolevanja in popravila težav, s katerimi se soočajo, tako da lahko zdravo aktivno življenje.
 Kaj Živila so vključene v načrtu ulcerozni kolitis Diet?
Jesti z ulceroznim kolitisom mora temeljiti na dobro uravnoteženo prehrano, ki je visoko vsebnost beljakovin, ogljikovih hidratov, celih zrn in dobrih maščob. Takšna prehrana vam bo z energijo in vas dobro. Vaša prehrana lahko vsebuje pusto rdeče meso, ribe, perutnina nekaterih mlečnih izdelkov, kot so bio dinamično jogurta, majhnih količin zdrave sira (če nimate intolerance laktoze);
Zdrava Siri – Parmigiano Reggiano je običajno narejen iz posnetega mleka in tako v maščobi nižje od drugih sirov. To je še posebej težko rešetke in tako omogoča dober dodatek k testenine ali solate. Feta sir, če je čisto bela feta, ki je narejen iz kozjega mleka, tako da je lahko dobra izbira, če ste laktozo občutljivi. Prav tako kaže, da je manj maščob in kalorij kot večina drugih sirov in ima močan okus, ki lahko pomagajo pri omejevanju višine jeste. Italijanski ricotta je nizko vsebnost maščob in je iz sirotke namesto polnomastnega mleka. Nekatere druge vrste, ki omogočajo vrhunsko zdrav seznam sir vključujejo nizko vsebnostjo maščob skuto z zmanjšano natrija in Gouda ko izdelano iz dela, posnetega mleka in starih najmanj eno leto za zmanjšanje vsebnosti laktoze. So pridružil delnega posnemanja, 100-odstotno mozzarella niz sira in nizko vsebnostjo maščob švicarski sir. Švicarski sir ima dodaten bonus, ki vsebuje veliko količino fosforja, ki je v pomoč pri oblikovanju kosti. Glutena in pšenice brez testenine in kruh, zamenjajte margarine ali masla z olivnim oljem, Humus ali tahini.
Sojini izdelki lahko malo dotik in gredo, če se ne zdi, da so reakcije na pšenico, potem lahko ugotovite, soje, da je odličen dodatek ali zamenjava za vaše izdelke mleka in mlečnih izdelkov. Toda pogosto so soja posajene na istem področju, kot je pšenica, tako torej navzkrižne kontaminacije je izredno visoka. Soja pogosto gojijo v kolobarjenju z pšenice pridelkov. To pomeni, da kmetje uporabljajo ista polja za gojenje soje in pšenice, skupaj z enakimi kombajnov za obiranje, enake skladiščne prostore, ki jih ohranja in enake tovornjaki jih do trga. Kot rezultat, lahko soja predmet gluten navzkrižno kontaminacijo zdela; v nekaterih primerih veliko glutena navzkrižne kontaminacije. Tako boste morda želeli, da pogled na Rice mleka ali mandljevo mleko teh se lahko zelo uspešno uporabljajo v receptih, ki zahtevajo mleko, vključno custards, omake itd Kot nadomestek za smetano v recepti jogurtu se lahko uporabljajo.
Izogibanje meso & piščanec: Včasih bodo ljudje ugotovili, rdečega mesa in piščanca bo poslabšalo stanje zaradi okuženih prebavnih procesih. Zato je pomembno, da se zadostno količino zdrave beljakovin v prehrani. Ribe se lahko hranijo v prehrani precej tudi s posledicami teh odločitev, če ne z namenom, da bi jedli popolnoma vegetarijanska … Poglej za ribe, ki so bogate z omega-3 maščobnih kislin, kot so losos, postrv in sled. Nekatere ideje so: Salmon zrezek ali file
 Salmon štruca
 Žaru ali pečene postrvi
Izberite suhega fižola ali graha kot glavno jed ali del obroka pogosto. Nekatere možnosti so: Česen in čebula za okus z rdečega ali belega ledvicah, Cannellini ali Pinto fižol
 Stir- ocvrt tofu
 Split grah, leča, mineštra, ali beli fižol juhe
 Črni fižol enchiladas
 Garbanzo ali fižol v zrnju na Odvrgel solato tudi temno zelene solate, korenje, jabolka in hruške, rdečo čebulo in kumaro
 Rjavi riž
 Rdeči riž
 črna Rice
 Veggie burgerje ali vrt burgerje
 Humus (čičerika) namaz na pita kruh
Izberite matice kot prigrizek, na solatah, ali v glavnih jedi.
& Bull; Uporabite matice namesto mesa ali perutnine, ne pa poleg teh postavk: Uporabi pinjole v pesto omako za testenine.
& Bull; Dodaj slivered mandlji na paro zelenjavo.
& Bull; Dodaj opečeni arašide ali indijskih oreščkov (indijski oreščki se je treba izogibati, če imate težave žolčnika) rastlinske popražimo namesto mesa.
& Bull; Potresemo nekaj matice na vrhu jogurta ali zamrznjenega jogurta. Lahko dodate svoje sadje ali okusov tako čisto vanilijevo esenco ali čista čokolada kot kakava v prahu jogurt, mandljev ali riževo mleko in zamrznitev za zamenjavo sladoled. Samo dodajte sestavine v mešalnik in vlijemo v posodo in zamrznitev.
& Bull; Dodaj orehe ali orehov z zeleno solato namesto sira ali mesa.
 Da bi preprečili zastrupitev s hrano in kontaminacijo hrane, da je varno:
Ločeno surova, kuhana in pripravljena za uživanje hrane.
 Ne umivajte ali izpirajte mesa ali perutnine.
 Operite deske za rezanje, noži, posoda in števec vrhovi v vroči milnici po pripravi vsako živilo in preden bi šli na naslednjo.
 Hranite surovo meso, perutnino in morski sadeži na spodnji polici hladilnika, da sokovi ne kaplja na drugih živilih
 Cook živila na varnem temperaturi, da ubije mikroorganizme. Uporabite meso termometer, ki meri notranjo temperaturo kuhanega mesa in perutnine, se prepričajte, da je meso kuhano vse skozi.
 Chill (v hladilniku) pokvarljiva živila hitro in pravilno odmrzovanje hrane. V hladilniku ali zamrzujte Pokvarljivo blago, pripravljene jedi in ostanke v dveh urah.
 Načrtujejo vnaprej za odtaljevanje hrane: Nikoli odtaljevanje hrane na kuhinjskem pultu pri sobni temperaturi. Odjuge hrano tako, da ga postavite v hladilnik, potapljanje neprodušno pakirani hrano v hladno vodo iz pipe, ali odmrzovanje na pladnju, a se v mikrovalovni pečici.
 Izogibajte se surovo ali delno kuhana jajca ali živila, ki vsebujejo surova jajca in surovega ali kuhanega mesa in perutnine.
 Ženske, ki lahko zanosijo, nosečnice, doječe matere in majhne otroke, naj se izogibajo nekatere vrste rib in jesti vrste nižja v živo srebro. Kliknite nadaljnjem Safe Foundation & Inštitut za hrano za več informacij.
Kaj Foods naj bi se izognili v ulceroznim kolitisom z izboljšanim načrtom prehranjevanja?
Morda boste tudi ugotovili, da so nekatera živila sprožijo svoje črevesa simptome, zdaj, če govorimo o rednih, nastali odvajanju brez bolečine ali neugodja, da to ni problem, saj ste verjetno seznanjeni, da je ključnega pomena za vaše zdravje, da imate redno gibanje črevesja vsak dan, da pomaga znebiti telo nezaželenih ostankov in neporabljene hrane. Črevesa igra pomembno vlogo pri odpravi in ​​predelavo ostankov nezaželenih proizvodov v naših telesih.
 Če pa so simptomi driske, bolečine v trebuhu, krči, nepravilnimi odvajanje blata, napihnjenost, prebavne motnje in vetra, potem boste morda želeli, da bi se izognili nekaterih živil, ki sprožijo te simptome zmanjšati to nelagodje in vam daje možnost, da sami upravljajo svoje bolezni . Na primer, nekateri ljudje z ulceroznim kolitisom ugotovili, da je kava ali kofein, ki zaostruje driska, prebavne motnje in krče. Drugi ljudje se pritožujejo, da se zdi, surove zelenjave ali z visoko fiber živil, da bo povzročil težave.
Učenje za preprečevanje živilskih sprožilce lahko dam boljši nadzor nad svojo boleznijo in vam omogočajo večjo svobodo, da uživajo aktivno življenje. Kljub temu, da ni znanstvenih dokazov; mnogi z ulceroznim kolitisom so ugotovili, da lahko eden ali več od naslednjih živil sprožanje gastrointestinalnih simptomov:
Alkohol (če ne želite odpraviti to popolnoma zdrava v zmernih količinah, so pivo in vino)
 Kofein našli predvsem z instant kavo, v kombinaciji tudi v vročih mlečnih napitkov kot kapučino, vroče čokolade in Latte: vsako pijačo, kjer se mleko segreva. (Izogibajte se popolnoma)
 Gazirane pijače (Izogibajte se popolnoma)
 Mlečni izdelki, če ne prenašajo laktoze, ali jih povzroča, neprijeten občutek v želodcu
 Suhi fižol, grah in stročnice (to je treba namočeno in kuhano zelo dobro za nekaj ur) jesti v zmernih količinah
 Suho sadje in jagodičevje (kot je ta, so se ohranili z žveplom)
 Drugi Živila, ki vsebujejo žveplo ali sulfat
 Živila z veliko vlaknin, vključno z izdelki polnozrnati (zmanjšanje)
 Živila, ki so preveč vroče in začinjene – Hot omaka, čili paprike
 Predelane narezek (Izogibajte se popolnoma)
 Celi oreški in semena (lahko našli te bo OK, če jih zmeljemo, ki jih lahko nato posuje na vrhu zelenjave ali se uporabljajo v solatah ali puščavah)
 Kokice
 Izdelki, ki vsebujejo sorbitol (gumi in bonboni brez sladkorja) (Izogibajte se popolnoma)
 Surove zelenjave (medtem ko ima reaktivnih simptome lahko odločijo, da bi se izognili tem in ponovno uvesti počasi simptomi izboljšajo)
 Rafinirani sladkor (Izogibajte se popolnoma)
Večina teh izbire živil, je treba odpraviti ali zmanjšati na pomoč s svojim zdravjem in vitalnostjo.
Dokazano je, da obstaja manjše tveganje za bolezni, če imamo naše prehrane 85% surove hrane; Vendar kot pri mnogih od teh dietnih sprememb je pomembno za njihovo izvajanje postopoma. Morda boste tudi ugotovili, da ribanje je dober način izvajanja surove hrane, ne da bi povzročil preveč težav s prebavili.
Tukaj je primer prehranjevanja načrta Daily, ki jih lahko najdete v pomoč
Je po načrtu Meni ne bo koristilo le kratkoročno zdravljenje ulcerozni kolitis, temveč tudi za dolgoročno pomoč in optimalno zdrav prebavni sistem. Vendar, če ste ob vzplamti, ko pride od časa do časa boste spremenili vaše prehrane do zbirke še boljše počutje.
zajtrk izbire
Berry Smoothie1. Moč Smoothie je z 2 tarejo žličk Acai berry v prahu, 1 x kivi, 2 čajni žlički Vital Zelenih & frac34; kozarec mandljev mleka, 1 žlica bio dinamično jogurt, Druga alternativa je zelena smoothie narejen z 2-3 breskve, 2 žlici borovnic ali robide, 2 veliki pesti špinače, in dovolj vode, da se zlijejo vse skupaj. Ob dnevih, ko ne delajo napitek, si lahko te hrane v prahu z vodo ali mandljevo mleko
kvinoje porridge2. Skleda ovsene kaše je z kvinoje kosmičev:
 Kvinoja kosmičev kaša: V ponev, toplotno 1 skodelica mandljevega ali riževega mleka in vlijemo v 3/4 skodelice kosmičev. Mešajte, dokler so kosmiči nabrano mleko, to traja le nekaj minut. Dodate lahko več mleka, če vam je všeč vaše mešanica več tekočine. Top z nečim scrummy in dobili dober začetek dneva!
Kvinoja kosmičev kaša s sadjem, medom in cimetom: To je malo prehodno recept & ndash; porabo zadnji sadja sezone (ali celo zamrznjeno sadje če odmrzovanje preko noči) na toplo tolažba mešanico žit. Prilijemo žlico medu in potresemo ščepec cimeta in uživajte!
dimljen losos in zakrknejo eggs3. Dimljeni losos in umešana ali zakrknejo jajca
 služi 2
 sestavine:
 500gms za mlade špinače (tik pred postrežbo imajo špinača v skledi prelijemo z vrelo vodo, odcedimo takoj)
 4 rezine dimljenega lososa
 4 kosi polnozrnati, brez glutena kruh (ki se opečeni)
 6 jajc
 Postopek:
 Break jajca v skledo in dodamo 1 čajna žlička čebule kosmičev, 1 čajna žlička česna v prahu
 100 ml mandljevo mleko: Stepite nežno z vilicami
 V ponvi uporabite žlico oljčnega olja, 2 žlici kokosovega olja
 Ko so se ti tali, dodajte svoj mešanico jajc, zmešamo jih z okoli 2 & ndash; 3 minute na dokaj visoki temperaturi. Postrezite takoj na 2 kosih polnozrnati, brez glutena toast.
 Top z uvelega špinačo in dimljenim lososom
 Uživajte lep skodelico zeleni ali beli čaj
Če dimljen losos mar & rsquo; t na meni ali možnost, s katero bi lahko z avokadovo salsa
 Zakrknjeno jajca z avokadovo salsaAvocado Salsa
 1 x avokado zmlet
 6 x češnjevih paradižnikov
 & Frac12; sesekljane rdeče čebule
 Preliv: 1 žlička olivnega olja, 1 žlička balzamičnega ali belega vinskega kisa
 Zmešajte sestavine skupaj in polijemo salsa mix kraj jajca na en kos toasta in salsa mix na drugi strani.
 Opomba: Če nimate težav s rjavi, rdeči ali črni riž so ti bolje belega riža zaradi vrednosti hranil
kosilo izbire
1. Parjena sladki krompir, avokado, in enega ali dva mehko kuhana jajca.
2. Parjena bučke, avokado, in juha, ki temelji na krompir.
3. Beli riž (1,5 skodelice vode za 1 skodelico riža), pari zelje, ohrovt in ali brokoli vmešajte v nekaterih Humus za dodatno beljakovin in okus.
organski quinoa4. Kvinoja (2 skodelici vode za 1 skodelico kvinoja), avokado, kocke narezano paradižnik, rdečo čebulo, ki jih morda vključuje nekaj paro Butternut ali squash.
Ker so dodane arome za te odločitve moko v prahu zalog izbire blagovne znamke Massel stock prahu, čebula, česen in kokosovo olje, dodamo veliko različnih okusov, kot tudi velike koristi za zdravje.
5. Domače zelenjavna juha; Spremenimo svoje juhe je tako enostavno baza aromatična so lahko sestavljeni iz čebule, česna, massel piščančje zalogi potem dodati zelišča ali začimbe, sojino omako in gorčico, da uživate rahlo rjavo teh v kombinaciji z olivnim oljem in 1 žličko kokosovega olja. Potem 1 – 2 litra vrele vode; sesekljamo in dodamo vse zelenjavo po vaši izbiri
večerja izbire
1. Rastlinski popražimo, vključno z izbiro tri ali štiri od naslednjih zelenjava – sladki krompir, bel krompir, buče, korenje, brokoli, ohrovt, čebula, česen in žličko sojine omake. Kot zdrave beljakovine lahko vključujejo Kvinoja kosmiči, ribe ali tofu. Postrežemo na posteljici iz riža ali paro cvetače
2. Avokado-oranžna solata pari atlantski losos Parna losos 10 -15 minut v posodi s stisnjenim limone lahko uporabite druge ribe po vaši izbiri, en predlog je nekaj pečene buče dopolnjevati s sezamom je še en degustacijski dodatek
Lime Vinaigrette preliv
 1/2 skodelice ekstra deviško oljčno olje
 1/4 skodelice sok limete
 1/4 skodelice pomarančnega soka
 1/2 čajne žličke soli
 1/2 žličke sveže mlet poper
 Ščepec mletega česna
Avokado in Orange saladSalad
 1 velika pomaranča
 1 skodelica mlade špinače
 1 skodelica mešanih temnih solatnih listov
 1 avokado, zmlet
 1/4 skodelice slivered rdeče čebule
 1 žlica mletih orehov
Zmešamo solato skupaj potem prelijemo preliv čez solato ali omogočajo individualno ležanje jutranje na obroke
 Top z lososom
3. Kvinoja & Sweet Potato Gratin
 sestavine
1 – 3/4 skodelice quinoa
 3 skodelice malo natrija Massel piščančje ali zelenjavne juhe
 3 žlice olivnega olja
 1 rdeča čebula, na tanke rezine
 2 stroka česna, drobno sesekljane
 1 žlička kurkuma
 1 žlička tla koriander
 1/2 žličke mlete kumine
 1 žlička naribanega svežega ingverja
 2 majhni sladki krompir, olupljen in narežemo na 1/2-inch kosov
 1/3 skodelice grobo sesekljane sveže ohrovt
 1 do 2 žlici svežega limetinega soka
Navodila
Dal kvinojo v skledo in pokrijemo z vodo; odcedimo. dvakrat ponoviti; možganov dobro. (To bo pomagalo odstraniti grenkobo.) Prenos kvinojo v srednje ponev na srednje močnem ognju in ves čas mešamo, dokler kvinoja je suha, približno 8 minut. Dodaj 1 1/2 skodelice piščančje juhe, 3/4 skodelice vode. Prinašajo kuhamo, nato pa pokrivajo posodo, tako da pokrov rahlo priprta, da pare pobeg; zmanjšati toploto srednje nizko in kuhamo do kvinoja ne zmehča in tekočine se absorbira približno 15 minut.
Medtem segrejemo olivno olje v veliki ponvi na srednje močnem ognju. Dodajte rdečo čebulo in česen in kuhamo, dokler nekoliko zmehča, približno 4 minute. Dodajte kurkuma, koriander, kumino in ingver: mešamo, dokler začimbe potemni, približno 1 minuto. Dodamo preostalo 1 1/2 skodelice piščančje juhe, je, sladki krompir in ohrovt povečanje toplote do srednje visoka in prinašajo kuhamo. Cook, občasno premešajte, dokler se sladek krompir in ohrovt razpis in se tekočina skoraj absorbira, približno 15 minut.
Dodajte mešanico sladkega krompirja na kvinoja, nato dodamo sok limete in kretnjo; sezono s poprom.
Različne zelenjave se lahko uporablja, da bi spremembe na vašo dnevno prehranjevanja režima
Če se tudi testenine v vaši prehrani je najbolj varno, da se držijo brez glutena
Dodaj okus vaše zelenjave ali solate s svežo baziliko drobno sesekljano in dodali po kuhanje končano
Opomba: Če ne jemljete Vital zelenice hrano v prahu, ki vsebuje prijazne bakterije ali praktik znamko probiotik, jaz bi priporočal, da čez dan imate 1 & ndash; 2 služi za biodinamično jogurt približno 65 g na služijo
prigrizki
1. Vse sveže sadje v sezoni.
2. Pečen krompir, sladki krompir ali datumi
3. Mala peščica surovin orehov (ki so bile namočene vsaj dve uri) (ali suho praženih mandljih.
4. Vsak od napitke, naštetih v izbire zajtrk.
Če ste v sredi flare-up, lahko sledite iste splošne smernice, navedene zgoraj, vendar pa je treba nagibajo k jedo izbiri živil, ki so kuhane, ne pa tistih, ki so surovo.
Prosimo, upoštevajte, kako vaše telo reagira na vsako od vaših izbiro hrane in prilagoditve v skladu s tem.
Bodite prepričani, da žveči vse vaše hrane dobro in da sledijo druga načela prehranjevanja za optimalno prebavo.
Druga priporočila:
1. Če je le mogoče, dovolijo koža izpostavljena soncu. Samo se prepričajte, da se ne spali.
2. Dihajte globoko iz trebuha vsaj enkrat vsakih pet minut za vsako uro, ki ste budni. To bo pripomoglo, da vaš parasimpatičnega živčnega sistema aktivna in vaš simpatični živčni sistem, umirjeno, kar je pomembno za spodbujanje zdravega prebavnega trakta.
3. Razmislite o porabi vsaj petnajst minut vsak dan pisno koli in vse misli, ki pridejo na misel v zasebnem reviji. Ne cenzurirajo sami, in se prepričajte, da nihče drug ne more videti. Zapišite vse misli, da pop up v tvoji glavi, ne glede na to zdaj norec ali zlo se zdi. Ta vaja lahko pomaga povečati svojo zavest o čustvenih stresorjev, ki ne sme biti očitno na prvi misli.
4. Če dovolite življenjske okoliščine, narediti nekaj, da res uživajo vsak dan. Pomislite na dejavnosti, ki je zabavna za vas in bo čas za to.
5. Vsak dan ob prebujanju in preden greš spat, preživijo nekaj minut razmišljal:
Ljubljene, ki so globoko skrbi za vaše dobro počutje
Družina in prijatelji, ki si jih silno všeč
Stvari, da ste hvaležni za
Zaupajte svoje intuitivne lastnosti in kakšna bo okrepila svoje zdravje in dobro počutje
Vas pooblasti, da optimalno zdravje Julie Doherty načinu dela