Naravna sredstva za pomoč pri upravljanju svoje Tesnobnost

posted in: Nerazvrščeno | 0

Anksioznost je čutil vsakdo tu in tam, ampak nenadzorovano anksioznost in napadi panike lahko izčrpavajoče in grozljiva izkušnja. V nekaterih primerih so epizode postala kronična in stalno vmešaval s sposobnostjo za osebe, da živijo produktivno življenje. Anksioznost lahko udari v vsaki starosti in se zdi, da vplivajo na dvakrat toliko žensk kot moških.

Vsi smo doživeli občutke živčnost, strah in zaskrbljenost – in večino časa so ti občutki so povsem normalen odziv na stres. Vendar pa lahko anksioznost manifestira v različnih telesnih simptomov, vključno z: bolečine v prsih, mrzlica, clamminess, omotica, težave z dihanjem, prekomerno potenje, omedlevica, vročinski vali, nespečnost, črevesnih težavah (driska, slabost, želodčne krče) in razbijanje srčni utrip.

Poleg fizičnih simptomov, ena doživlja panični napad običajno čuti močan občutek groze. Panični napad je primer, v katerem se pojavi naravna “boj ali beg” odziv telesa ob nepravem času. Fizični in čustveni simptomi so tako grozljiva, da pogosto so tisti, ki se srečujejo z napadi panike prepričan, da imajo srčni napad.

Napadi panike so nepredvidljivi. Strahovi, ki jih pričakovanju napad panike povzroča le dodaja, da se raven tesnobe, ki ovira normalno vsakdanjega življenja in življenja pa izjemno omejene.

Ker anksiozne motnje ponavadi vodijo v družinah, še vedno lahko genetska komponenta. Obstaja precejšnja razprava o vzrokih za napadi panike, mnogi strokovnjaki menijo, da lahko nevro-kemijske neravnovesje sprožijo tako anksioznih motenj in depresije. (Tisti, nagnjeni k depresiji ponavadi tudi, da bodo imeli napadi panike.)

Čeprav lahko zdravili na recept in psihološke zdravljenja v pomoč pri obvladovanju tesnobe, naravna sredstva lahko tudi koristno.

Uporabni dodatki:

Kalcij in magnezij so se izkazali za pomiritev živcev in zmanjšanje občutka tesnobe, ko skupaj. Traja do 1500 miligramov kalcija in 750 miligramov magnezija dnevno.

pomanjkanje kroma lahko povzroči živčnost, tresenje in druge splošne simptome anksioznosti. Vzemite 200 mikrogramov krom pikolinat dnevno.

Česen spodbuja sproščanje serotonina, kemikalije možganov, ki pomaga uravnavati razpoloženje. Visoka raven serotonina deluje kot pomirjevalo za pomiritev živcev in lajšanje tesnobe. Komercialni izdelki so na voljo, sledite paket navodila.

Selen Dokazano je, da zmanjša anksioznost, depresija in utrujenost. Druge študije so pokazale, da lahko pokazal selena z vitaminom E in drugimi antioksidanti izboljša razpoloženje in poveča pretok krvi v možgane. Vzemite 50 mikrogramov selena dnevno.

Vitamin B5 (pantotenska kislina) je navedeno kot “anti-stres” vitamin zaradi svoje sposobnosti, da lajšanje anksioznosti in depresije. Vzemite 500 miligramov na dan. Zeliščni dodatki:

Veliko zdravilnih zelišč imajo pomirjujoč učinek in so starost staro pravna sredstva. To so nekatere od najbolj učinkovit. Melise je znan kot dudo za vse namene, ki ima potencial, da se sprostite živce in spanje pomoči. Komercialni izdelki so na voljo, sledite paket navodila. Passion cvet je dobro znano, za zdravljenje anksioznosti, nespečnost in stres. Vsebuje pomirjajoč snovi, zaradi česar je odličen nervine. Komercialni izdelki so na voljo, sledite paket navodila.