Ogljikovi hidrati: Heroes ali lopovi?

posted in: Nerazvrščeno | 0

“Naj bo hrana vaše zdravilo in naj bo zdravilo bo vaša hrana.” Hipokrat

 Ali vaša babica naučila, kot je rudnik storil, da si to, kar ješ? Uporabili smo hihitati o svoji obsedenosti s celotno pšenice, in čutil je šla v vodo, ko nam je svetoval, da se prepreči sladkorja. Babica je živel na visoko starost, in je bila oster-Živahen in ambulantno do samega konca. Zdaj, let po njeni smrti, znanost “odkrivanje” resnice ogledov babičine na zdravje.

 To je moje opažanje, da se vsaj 80% zdravstvenih težav v Ameriki, povezanih s prehrano. Bom celo šel tako daleč, da pravijo, da bi bilo veliko ljudi, ki so invalidi s kronično ali občasnega depresije opazili novo življenje, z energijo in pozornost, če je bila njihova prehrana je pogledal in prilagaja, in če so bili dodeljeni čas za telo za popravilo sama. In tisti, ki trpijo za kroničnimi boleznimi upanje, če je njihova prehrana skrbno oceniti in prilagoditi. Oglejmo si nekaj možnosti uporabe teh načel.

 Sladkor ni naš prijatelj

 Študija sladkorja in njegovih učinkov na človeka je tako raznolika; je težko vedeti, kje začeti. Začnimo z endokrinologijo 101. To je malce zapleteno. Ali ste pripravljeni za to? Mislim, da bi se lahko najlažje razumeti, če ga lahko primerjamo z nečim, s katerimi smo se nekoliko pozna.

 V suhih območjih se padavine, ki se ne uporablja takoj za vlaženje zemlje usmerjena v pritoka tokov, ki se pogosto izprazniti v rezervoarjih. Rezervoarji shranjevanje vode za močnih, varnih jezov. Ogromna turbine, v kombinaciji z močjo vode, pridobivanje energije. Če je nivo vode previsok, da bi se iz rezervoarjev, ponovnega izbruha pride do tega, ali gre za zlom v jezu. Nastala poplave lahko ustvari nevarno situacijo.
 V našem telesu, se sladkor, ki ni uporabljena takoj za ustvarjanje energije shranjujejo. Sladkor, hranijo v nenadnem odmerku telo reagira na podoben način kot z zvrhano rezervoarja, še posebej, ko je jedel brez vlaknin in mineralov in drugih hranil, ki so s sladkorji v njihovem naravnem stanju. Ko jemo bar sladkarije (ali piškot, torte, pite, čokolada), glukoze (eden izmed mnogih sladkorjev) raven hitro dvigne v krvi. To spodbudi hitro sproščanje insulina iz trebušne slinavke. Insulin prevzame glukoze v celico preko inzulinski receptor in jo uporablja v eni izmed treh mestih: 1) okoli 50% se uporablja za takojšnjo energijo (kot v velikih turbin jezu); 2) okoli 10%, ki je shranjen v mišicah in jetrih kot glikogen (kot vode v rezervoarju) in 3) Približno 40% shrani kot maščobe-trigliceridov in holesterola (kot izbruha od jezu, ki lahko ustvarijo nevarno situacijo) . (1) (To postane pomembno, ko smo razpravljali o epidemiji debelosti in sladkorne bolezni v kasnejšem članku).

 Preprosto povedano, sladkor povzroča telo za sprostitev insulina in stresnih hormonov, ki “poplava” v telesu. In na žalost, v porabi sladkorja, poplave se nikoli ne konča. Če je rafinirani sladkor ne sledi obroku (s počasno sproščanje glukoze iz kompleksni ogljikovi hidrati), inzulin bo znižala raven glukoze v krvi prenizka. Ta pozove, nadledvične žleze, da se sprostijo stresnih hormonov (kortizola, ki je naš naravni steroid in adrenalin) na mišicah in jetrih, ki glukoze v vrsti za javnost iz glikogena do zviša raven sladkorja v krvi. (2) Včasih nizka koncentracija glukoze v krvi povzroča “hipoglikemije” znake, ki so na površju razrešen z uživanjem več rafiniranega sladkorja. Tako sproščanje glikogena in nov vnos sladkorja dvig glukoze v krvi. Če se poveča, da je previsoka ali prehitro vidimo naknadno sproščanje inzulina in cikel se nadaljuje.

 Pri dolgotrajni izpostavljenosti visokim ravnem glukoze, celične stene postanejo debelejši in izgubijo insulina receptorje. Celice nato upira vnos glukoze, ki se imenuje inzulinska rezistenca. To pomeni, da je raven glukoze v krvi dvigne in inzulina v krvi dvigne, vendar je kasnejši padec glukoze v krvi ne poteka. Dosledno visoko raven glukoze v krvi povzroča glukoze, da se držijo na proteine, ki se imenuje “glikozilacija.” (3) Učinki glikozilacije bomo govorili kasneje v članku o sladkorni bolezni in debelosti. Visoka raven inzulina blokira pretvorbo trigliceridov v energijo, kar je sprožilo trigliceridov v krvi, in zato je težko, da izgubijo težo. (4) Še vedno z mano? Še več. . .

 Drug škodljiv vpliv visokih sladkorja v krvi je povečanje izgube kalcija z urinom, kar lahko dolgoročno prispeva k osteoporoze. Ko je bila enako količino sladkorja namenjena ljudem z zgodovino kalcijevega oksalata ledvičnih kamnov, je bilo povečanje izločanja kalcija še večji. (5) Mnogi ljudje so opazili povečanje skupnega, mišicah in glavoboli kmalu po zaužitju sladkorja. In obratno, veliko ljudi, ki so prekinili sladkorja v prehrani so opazili večjo energijo in manj mišic in bolečine v sklepih po nekaj tednih.
 Poplave telo z inzulina in stresnih hormonov je velik del neželenih učinkih uživanja sladkorja, vendar (še naprej uporabljali metaforo vode), je to le kapljica v vedro! Nekateri izmed sladkorja, ki se zaužije se ne absorbira in zagotavlja dober obrok za škodljivih bakterij, Candida in drugih gliv v prebavnem traktu. (6) Rakave celice imajo veliko krat več inzulina receptorje v primerjavi z običajnimi celicami in zahtevajo več glukoze za rast. (7) Visoki vnos sladkorja je povezana s povečanim tveganjem za nastanek raka. (8)

 Ker se sladkor pogosto zaužijejo brez spremljevalne vlaken, to vodi v zaprtost in hemoroide. Pomanjkanje vlaknin dovoljuje tudi hrano, da ostanejo dlje v črevesju, kar ustvarja bolj gnitja zlom in toksinov absorpcijo.
 Torej, je problem s sladkorjem nora, divja ideja? Naša družina uživa sladice, vendar se trudimo, da naše porabe sladkorja precej nižja, kot smo to storili v preteklosti, in jo omejiti na majhnem delu, ki z nekaj predelanih sestavin, kot je mogoče, po tem, ko smo zaključili hranljivo obrok. Nič več binging na sladoled kot srede zjutraj ali sredi popoldansko malico!

 Zgodovinsko gledano, je bil sladkor prodajajo v “lekarnah” v pionirskih časih, v malo stožčaste paketov, ki so bili skrbno obritih v majhnih količinah, da se prilagodijo okuse. Prodala je pravico skupaj z zdravilnimi zelišči. V kolonialnih časih, cena sladkorja je, neverjetno! – $ 2,40 funta. V “hišica na Prairie” serije knjig, bi Pa potovati milj v mesto, da bi dobili božično sladkarije za Laura, Marije in nogavice Carrie je. Stopnja porabe društva za sladkor, zdaj je astronomsko višja, kot je bilo v pionirskih časih. Cene so tako nizke, da to ni nič nenavadnega danes, da bi našli sladkor za 1,50 $ za pet funtov. Danes je težko razmišljati o kakršnih koli praznovanja brez sladkih živil neke vrste! Prav tako je težko razmišljati o drugih možnostih, ki so privlačni ali pa nam predstavljajo tudi dober gostitelj ali premišljen soseda. Konec koncev, shouldn’t’t spečemo serije piškote, da bi na novi poti-v družini? Ali kaj gledajo na to vzamemo na sejo Cub Scout paket? Odobri, da je težko razmišljati o alternativah, ki so zdravi in ​​še zabavno. Nihče jate na brokoli, kakor hitro, kot bodo dvignili in ugriz v piškotek. Toda sladkor ne vpliva na nas, zato je pametno, da se zavedajo vpliva, da ima na naše telo.

 Preden smo zapustili temo sladkorja, je treba omeniti, da je večina votline v zobeh neposredno povezane z uživanjem sladkorja. (9) Dr. Weston Price, nekdanji vodja raziskovalnih programov na American Dental Association, dokumentira svoje pripombe, ki sooča avtohtone Polinezijci zoženih po uvedbi sladkorja in rafinirano moko v svoji prehrani. To je povzročilo slabe ugrizi in gneča, ukrivljene zobe v primerjavi s prejšnjimi generacijami. (10), sem se spraševal, če je naša velika poraba sladkorja je eden od razlogov, moramo imeti toliko ortodontsko delo v Združenih državah Amerike.

 Kaj pa umetna sladila?

 Kaj pa umetna sladila? Treba je priznati, da veliko ljudi uporablja umetnih sladil, da izgubijo težo, vendar raziskave dosledno kažejo, da ljudje na umetnih sladil pridobili večjo težo kot narediti ljudi, ki bi se izognili sladila v celoti. Vemo, da iz podatkov lastnih študij umetnega sladila “, ki jih ljudje pridobijo težo od” prehrane “pop. Tako da je izguba teže ne le povezana z kalorij. V sladila imajo škodljive učinke na telo, kot tudi, mnogi med njimi huje kot učinek ima sladkor. Večina živil, ki vsebujejo umetna sladila so živila, ki jih je treba v vsakem primeru omejena Zakaj ne nadomešča nenaravno sladke hrane z naravno sladko svežim sadjem? Spremljevalni hranil in vlaknin v svežega sadja, da so idealni za prebavo in uporabo glukoze.

 Ob tem pa moram razložiti nekaj stvari o umetnih sladil. Saharin (Sweet ‘N nizko in Sugar Twin) je bil prvi, ki pride na trg, in trenutno nosi vlada pooblaščena opozorilno nalepko, da je znano, da povzroča raka pri laboratorijskih živalih. Aspartam (NutraSweet) je razčlenjena v telesu lesni alkohol, nato razdeljena na formaldehid, za fiksiranje in znan kancerogen (povzroča raka sredstvo). Formaldehid nato razčlenjeni mravljinčno kislino, ki je enako močan kavstično jih gasilske mravlje uporablja za upravljanje svoje želo. (11) sukraloza (Splenda) je bil sprejet leta 1999 kot splošno sladilo, tako da ni prestal preskus časa, čeprav je najmanj sporen od treh sladil. Stevia je zeliščni sladilo, in zagotavlja najboljšo prehoda alternativa sestopu sladkarije v celoti. Najdete Stevia v trgovinah z zdravo hrano, ali v oddelku za zdravje nekaterih trgovinah. Agave nektar je tudi bolj zdravo kot predelanih sladkorjev.

 Ko so ogljikovi hidrati razčlenjeni za tvorbo energije, so potrebne nekatere vitamine in minerale za pravilno obdelavo. Če odstranimo ti zelo hranilne snovi, kot na primer z “polirani” beli riž in bele “obogatenega” moke v procesu rafiniranja, vitaminov in izčrpavanje mineralov poteka. “Obogateni” pomeni, da so bile odstranjene 24 hranila (12) in so bili dodani okoli 5 nazaj. Bele moke, je bolj bel z belilom (enako belilo uporabljamo za beljenje naše obleke v pralnici) se nato uporabi za kruh in testenine pripravi. Eno je, da iskanje, da bi našli moke, ki nima dodane (in nezaželene!) Sestavino belilo!

 Zdaj, ko smo obravnavali vprašanja o škodljivih učinkih, ki se obdelujejo, rafiniranih ogljikovih hidratov (Zanima me, če bi to bilo nekaj, kar John A. Widstoe navedel, ko je govoril o “primesmi in nevarnih živil na trgu?”), Kaj je na vrsti naša pozornost ogljikovih hidratov, ki niso “izpopolniti.”

 Prihajajo Ogljikovi hidrati

 Treba je pomembno načelo, da je treba pojasniti, na tej točki. Živali ročaj ogljikovih hidratov z vlakninami drugače kot takrat, ko so ogljikovi hidrati zaužitje brez sedanjosti vlaken. Ko so krave krmljene melaso brez vlaknin, so razvili nevrološke težave in umrl. Ko je vlakno dodali enak volumen sladkorja, so bolezni niso opazili. (14) Zdi se mi, da enako velja za ljudi, da jedo celega sadja ali zelenjave podeli zaščitni učinek pred škodo, ki jo rafiniranih, predelanih ogljikovih hidratov škodo.

 Stročnice, tudi fižol, grah, leča, soja in arašidi so zmerno veliko ogljikovih hidratov, ki pa imajo veliko vlaknin. Sadje, ko poje v celotni državi, vsebuje dobre količino vlaknin. (Če je več zelenjave kot sadja jedel, je več vlaknin zaužije z višjimi vitaminov in nižje ogljikovih hidratov.) Večino časa, ko razmišljamo o celih zrn, se spomnimo samo polnozrnatega ali rjavi riž. Toda kategorija celih zrn tudi ovseni kosmiči, proso, kvinojo, ječmen in žitnega živila. Mnogi zdijo občutljiva (skoraj zasvojen) do kruha, ki imajo kvas in sladkor dodamo k originalni zrn. so tudi majhne količine ogljikovih hidratov v zelenjava, oreščki in semena.

 Sprememba na bolj zdravo prehranjevanje stil ni potrebno drastično, in ni nujno, da instant, razen če je naše telo postalo tako slabo, da je zdravljenje nujno. Učenje, kako kuhati in jesti več healthfully je proces. Vsi smo bili postavljeni v Twinkie generacije, je potreben čas za ogled in izvajanje boljše, bolj zdrav način.

 Zdrava Nasveti:

 1. Izogibajte se rafinirani, predelanih ogljikovih hidratov (predvsem sladkor), vključno z belo moko in beli riž. Iščejo možnosti za uporabo celih, svežih živil.

 2. Jejte cele sadeže kot so sladice.

 3. Jejte zelenjavo, sadje, cela zrna, stročnice, oreščki in semena ( “kakovostni zelišča …, vse sadje, …, vse žito … je posvečen za uporabo človeka”).

 * * *

 1. Harper je Biochemistry, 1988, 21. izdaja, str. 555.
 2. ibid. str. 196.
 3. Cecil Textbook of Medicine, 19. izdaja, zvezek 2, str. 1297.
 4. Harper je Biochemistry, 1988, 21. izdaja, str. 555.
 5. Lemann, J. Jr., W. F. Piering in E. J. Lennon. 1969. Možna vloga calciuria-ogljikovih hidratov povzroča kalcijevega oksalata nastanek ledvičnih kamen v. N Engl J Med 280: 232-237.
 6. Horowitz, B. J., Edelstein, S. in Lippman, L., sladkor Kromatografski Študije na Periodično Candida vulvovaginitis, J. Reproduct. Med., 1984; 29: 441-443.
 7. Rossi, Fannelli, F. et. Al. List parenteralna in Enteralna prehrana, vol. 15, str. 680, 1991.
 8. Horribin, DF, Medicinska Hipoteze, vol. 11, št. 3, str. 319, 1983.
 9. Dr. Harold Loe, upokojeni direktor Nacionalnega inštituta za Dental Research, intervjuju, objavljenem v Dental Products poročilo, 1993.
 10. Dr. Weston Price, prehrana in telesna degeneracija.
 11. Aspartam mreža za varnost potrošnikov, poštni Okvir 780634 Dallas, TX 75378. (214) 352-4268.
 12. Udo Erasmus, maščobe, ki Heal maščobe, ki ubijajo, str. 76.
 13. Mella, C.M., Margolles, E. in Loew, F.M., Epinephrine povzročena hiperglikemija v Bulls in njeno razmerje do Polioencephalomalacia. Lahko. J. comp. Med. Vol 39, julij 1975, str. 321-3.