Pickles: Zdrava Snack z Snap

posted in: Nerazvrščeno | 0

Kumarice so priljubljen prigrizek, jed, in začimbne. Toda ali ste vedeli, da so kumarice tudi zdrav del vaše prehrane? Obstaja veliko različnih škripcih recepti tam, vendar vsaka različica ima svoje zdrave prednosti, odvisno od sestavin, ki so šli v škripcih in se uporablja za namizne oljke, ali fermentirani ali pakiran s kisom metodo. Kumarice so super za večino dietah, ker ne samo, da malo kalorij in nizko vsebnostjo maščob ali brez maščob, veliko različic so tudi nizko vsebnost sladkorjev.
Kumarice so tudi zdravi izdaja v svojo prehrano zaradi drugih razlogov. Pickles, izdelana iz kumar ali druge zelenjave, imajo veliko vlaknin, ki je potrebna za zdrav prebavni sistem in rak spopadov. Kumare in druge zelenjave vsebujejo tudi antioksidante, ki boj proste radikale, in glede na veggie, lahko dober vir kalcija, magnezija in železa. Priporočilo, ki ga večina zdravstvenih delavcev je, da jedo pet obrokov sadja in zelenjave vsak dan. Eating kumarice je odličen način, da bi dobili dnevno porcijo ali dve vašega pet-a-dan!
Začimbe, ki so narejeni kumarice so tudi zdravi. Na primer, koper in česen, ki sta popularna v kumarice, imata možnost za urejanje rasti bakterij. Koper in druge začimbe vsebuje tudi flavonoide, ki je zdravilna dodatek k vaši prehrani. Gorčičnih semen znano, da so dobre za razgradnjo hrane in celo kurkuma prahu ima zdravilne lastnosti in se domneva, da nižje stopnje Alzheimerjeva bolezen rsquo; je bolezen.
Fermentirane kumarice imajo tudi dobre bakterije, ki lahko nadzirajo škodljive črevesnih mikrobov. Ko so kisle kumarice fermentirani se ustvari mlečna kislina. Ta kislina pomaga zniževati maščobe v krvi, izboljša prekrvavitev in nižji visok krvni tlak. Prav tako pomaga, da podpirajo zdrav prebavni sistem, ponovno uvaja dobre bakterije v črevesju, kot so Lactobacillus acidophilus, in je koristna za diabetike. V bistvu, ena študija je tudi pokazala, da uživanje fermentiranih izdelkov redno prispevali k znižanju stopnje težave s kožo, astmo, in avtoimunskimi boleznimi.
Veliko kumarice so narejeni z kis. Ta zdrava tekočina ima več pozitivnih lastnosti, poleg svoje tangy okus. Kis je znano, za krepitev imunskega sistema, enostavnost prebavne motnje, in lahko razgradijo kalcija vloge v osebi & rsquo; s spoji. Poleg tega je znano, kis zniževati povišan krvni tlak, in za pomoč pri zdravljenju okužb sečil. To je celo dejal, da ponovno mineralizirajo kosti, uravnotežiti svoj pH krvi in ​​okužbami. Kis je tudi anti-bakterijsko in anti-glivično. Zavira rast bakterij E. coli, in ko se uporablja v povezavi s soljo, ki je običajna v soljenja se pomnožili z antibakterijske lastnosti.
Druga skupna točka se uporablja za namizne oljke je jabolčni kis. To ima več prednosti dodatne zdravstvene kot tudi. Ne samo, da vsebuje več mineralov, trideset-plus hranila in pektin, kar je dobro za srce, vsebuje tudi več esencialne aminokisline, ki so vsi odličen dodatek k vaši prehrani.
Pickles je lahko okusen prigrizek jedel z zaupanjem, da ste & rsquo; re imajo nekaj zdravega hkrati – kar bi lahko bilo bolje? Hej, tudi Aristotel, Thomas Jefferson, Napoleon, in Kleopatra verjeli v zdravstvene koristi v škripcih, in Hipokrat je v uporabi za eno od prvih zdravil! Torej, če si kdaj potreboval razlog, da bi jedli več kumarice, zdaj ga imate.
Copyright 2006 Jonathan Heusman