POVEČANJE spermo COUNT naravno z zelišči, HRANA IN JOGA

posted in: Nerazvrščeno | 0

POVEČANJE spermo COUNT naravno z zelišči, HRANA IN JOGA
           Nizko število semenčic, medicinsko imenovana kot oligospermijo je zdravstveno motnjo značilno manjše število semenčic od normalnega števila v seme obsega. Težave povzročajo te posebne zdravstvene motnje so lahko psihičnega ali fizičnega izvora. Najpogostejši vzroki so poročali za nastanek te zdravstvene motnje vključujejo hormonsko neravnovesje, podhranjenost in testisov poškodbe.
           Redno počne sprostitve vadbe je eden izmed najbolj priporočenih naravnih sanacijskih ukrepov za povečanje sperme. Je bilo ugotovljeno, da bi bilo zelo koristno za zdravljenje oligospermije zaradi visoke stanju napetosti. To umiri živčne celice in izboljša prekrvavitev v telesu. Da bi preprečili tveganje za stres stanju, bolniki priporoča, da razveljavi vsaj deset do dvajset minut na dan za opravljanje vaje sproščanja. Globoko dihanje vadba joge je ena izmed skupnih vaje sproščanja, ki jih zdravstveni delavci priporočajo. Poleg izboljšanja sperme, redno počne za vaje sproščanja pomaga tudi pri izboljšanju moči koncentracije, upočasnitev dihanja utrip in znižuje krvni tlak.
           Charak Samhita, eden od najbolj znanih starodavnih medicinskih besedil, ki so namenjena celo poglavje o povečanju kakovosti in količine semenčic. Prav tako je omenil nekatere metode tj življenjski slog in dodatke, s katerimi jih lahko povzročijo semenčice iz zelo kakovostne.
Po Sushrutacharya modih so izdelani iz Kapha in Medha (maščobe). Povečana toplotne neravnovesja Kapha in Medha, kar vpliva na proizvodnjo sperme.
V ajurvedi se ti zelišča imenovan kot bajikaran dravya (kakovost sperme in količine večje zelišč)
# YOGA ASANA:
           Uravnavajo pretok krvi v spodnjem delu trebuha, da se število spermijev v pregled, spodbujajo zdravje reproduktivnih žlez, podaljša produktivno starost moškega, zdravljenje težav, kot neplodnosti. Counter debelost in zaprtje, povečanje delovanja ščitnice in okrepitev spodnjega dela hrbta.
# AGNISAAR Kriya:
           Stojte vzravnano z nogami stopala narazen. Položite roke na kolena in ublažijo trebuhu. Izdihom v celoti, zadržite sapo, in potegnite vaš želodec, v kolikor lahko, na primer, da vas dotakne nazaj. Nato pa popustili in sprostite želodec. Ponovite ta črpanja ukrepe za tako dolgo, kot lahko. Sprostite se in vdihniti. To dopolnjuje en krog Angnisaar Kriya. Ali to Kriya za 2-3 krat.
Opomba: za ljudi, ki trpijo zaradi peptične razjede, bolezni srca, visok krvni tlak, zdrs diska in črevesne oteklina.
# HALASANA:
           Ulezite se na hrbet in se raztezajo svoje telo. Položite roke zraven stegen, dlani obrnjeni navzdol. Vdihnite in dvignite obe nogi počasi, dokler so pod kotom 90 stopinj do pasu. Ne dvignite glavo. Z rokami kot vozičkov, dvignite pasu preveč in pretegnili noge izven glavi, poskušamo dotakniti tal zadaj z nogami. Imejte kolena naravnost. Zadržite ta položaj tako dolgo, kot lahko. normalno dihanje. Vrni se na osnovnem položaju, tako da noge nazaj zelo počasi in zagotavljanje, da dlani in glava ostati na tleh in kolena ostanejo ravne. Ali Halasana tiste ali dvakrat.
Opomba: To ni za ljudi, ki trpijo zaradi bolečin v hrbtu, drsno ploščo ali materničnega vratu spondiloze.
# SETUBANDHASANA:
           Ležati na hrbtu. Upognite noge na kolena, vodenje pete čim bližje do bokov. Imajo svoje gležnje z rokami če je mogoče, še naprej dlani poleg svojih bokov, dlani obrnjeni navzdol. Vdihnite in dvignite si svoj hrbet in boke zelo počasi in gladko. Naj bo vaš ramena in pete na tleh. Zaprite oči in se osredotočiti na boleče mesto hrbtenice. Držite držo za tako dolgo, kot lahko vaš, diha normalno. Vrnitev na osnovno pozicijo zelo počasi in se sprostite. Ponovimo trikrat.
# DHANURASANA:
          Ulezite se na trebuh, obrnjeni navzdol. Upognite noge in razumejo gležnje z rokami. Vdihnite in dvignite Zadnje del vašega telesa in prsi. Nagnite vrat nazaj z zaprtimi očmi. Občutite pritisk med noge in roke, kot vaše celotno telo počiva na trebuhu. Lok nazaj v lok, dihanje normalno. Držite držo tako dolgo, kot si lahko in se nato vrne na izhodiščno pozicijo. Ponovite Dhanurasana dvakrat.
Opomba: Če imate obliko kile, hipertenzijo in peptične razjede, bi se izognili Dhanurasana.
# ASHWANI MUDRA:
           Udobno sedijo v Padmasana ali Sukhasana, kot je prikazano na sliki, naravnost nazaj in z zaprtimi očmi. Dihajte normalno. Potegnite anus in spodnje trebušne mišice in se sprostite. Osredotočite se na mišice krčijo in sproščujoče. Ponovite ta predlog 200-krat v dveh nizu s po 100 ponovitev.
# BHASTRIKA PRANAYAM:
          Udobno sedijo v Padmasana ali Sukhasana, kot je prikazano na sliki, naravnost nazaj in z zaprtimi očmi. Tvorijo Gyan mudra in položite roke na kolenih. Izdihom na svojo največjo prostornino skozi obe nosnici, nato pa vdihniti skozi oba z vso silo. Ponovite ta postopek neprekinjeno, dokler se počutite utrujeni. Ali je počasi, nato pa pospeši postopoma. Ohraniti ritmično Rožljanje; čas, potreben za vdihniti mora biti enaka, da je treba za izdih. In spomniš, ko si dih, bi morale pljuča razširijo in ne trebuhu. Podobno, ko izdihnite, mora vaša pljuča pridejo nazaj v prvotni položaj. Ali ta postopek glede na vaše sposobnosti, 30-40-krat.
Opomba: Ljudje, ki trpijo tlak, težave in migrene obrazca visok krvni srca je treba storiti Bhastrika Pranayam počasi in brez nepotrebnega sile.
# Hranila potrebno narediti zdrave sperme Count:
cink:
           Ostrige so pogosto touted kot afrodizijak hrano, ali ustvarjajo hrano spolnega vzburjenja. Ključ Izkazalo se je, da na vsebnost cinka v ostrig. Minerali so potrebni za zdravo proizvodnjo sperme. Drugi viri so glavni vir cinka je ingver, sezamovo seme in sončnična semena
Selen:
          Selen je snov antioksidanti. Selen ščiti DNK, živčni sistem in preprečuje poškodbe sperme. Kar 40% poškodbe sperme pride zaradi vpliva prostih radikalov. Z zaščito spermo pred prostimi radikali, se lahko zdravstveno sperma bolj buden.
Vitamin B kompleks:
Moški potrebujejo vitamin B kompleks za izboljšanje telesne funkcije fizično in psihično. Vitamin B6 in B2 igra pomembno vlogo pri proizvodnji spolnih hormonov pri moških.
? Živila, ki vsebujejo železo in aminokisline, kot so špinača, morske alge, sončnična semena, jajčnih beljakov, in perutnino
? Živila, ki vsebujejo veliko beljakovin, kot so ostrige, kozje meso, rdeče meso, puranje meso, pšenica, fižol, oreščki, lubenice semena, bučna semena, mandlji in avokado.
? Živila, ki vsebujejo androsterone, kar je dobro za spolno stimulacijo, kot so zelena
? Živila, ki vsebujejo likopen, ki ga mnogi najdemo v paradižnikih, guava in rdeče vino.
? Živila, ki vsebujejo folno kislino najdemo v brokoliju, asparag-nas, zeleni fižol, pomaranče, zelena listnata zelenjava.
? Antioksidant vitamini C, E in B12 za proizvodnjo sperme
? Selen viri, kot so tuna, rdeče meso, perutninsko meso.
? Pravilno vnos vode
? Nuts
? Zrna
? Sadje in zelenjava
           Povečanje količine sperme je mogoče doseči tudi s povečanjem deleža zelene zelenjave, kot so špinača, brokoli, beluši in morskih alg. Špinača vsebuje aminokisline, medtem ko vsebuje folno kislino, ki vplivajo tudi spermo production.While sadja, kot so paradižnik, lubenice, guava in rdeče vino, dovolj visoke koncentracije lycopine. Ne samo koristno, da bi povečali proizvodnjo sperme, lycopine tudi dobro za boj cancer.In prostate dodatek k vnos hranil, sta zdravje sperme vpliva tudi način življenja. Zaradi količine in kakovosti sperme na prime, potem morate storiti je, da se prepreči stres, kajenje in alkohol porabi. Takšne slabe navade lahko poškoduje kakovost sperme. Uporabite hlačke, ki so preveč tesno poslabša tudi kakovost sperme.
# DRUGI NASVETI:
Običajno se bodo vaši testisi se za nekaj stopinj hladnejše od vaše telesne temperature. Tako bi se izognili nošenje ozkih spodnjice in se izogibajte kopanju v zelo vroči vodi ali sedijo v jacuzziju, da se prepreči pregrevanje mod.
Ohraniti vrzel dva do tri dni med dvema zaporednima ejakulacije.
redno vadite, da bi izgubili odvečne maščobe in se izognili sedel za dolgo časa.
Ravni sperme so na splošno visoke, v zgodnjih jutranjih urah. To je najboljši čas.
Masažo telesa z oljem, tehnika, znana kot abhayanga v ajurvedi, poveča pretok krvi in ​​sperme. Abhayanga slackens staranje, krepi zdravje in povečuje libido.
Zgoraj je zdrava hrana, ki jo lahko porabi za povečanje sperme količino (število semenčic / več sperme), kakovost sperme in sperme. Upam, da lahko pomaga.
 – Preberite več na spletni strani: http: //www.ayurvedahimachal.com/index.php page = completearticle && id = 23 # st …?