Programi Okolje Ohranjanje v Danielson College, tal, Indija

posted in: Nerazvrščeno | 0

Ustanovljen je bil leta 1970, je bila Danielson College vključeni v različne aktivnosti za ohranjanje okolja za dolgo časa nazaj. Dr M K Rai je bil prvi človek, ki je določena osnova za okoljske dejavnosti v šoli. Je začel program, imenovan program varstva okolja (ECP). Ta program je bil namenjen za širjenje znanja o okolju ohranjanju med plemenske ljudi na tem območju.
CILJI EDP
razviti odnos zavesti in znanja med šolskimi otroki in tribal folk;
spodbuditi in vključiti plemenski skupnosti, da sodelujejo pri okoljskih dejavnosti;
naučiti skupnosti o pravilno uporabo zdravilnih rastlin in ohranjanje ogroženih vrst v plemenski žepih;
da se ljudje zavedajo različnih metod izboljšanje okolja;
razumeti škodo, ki jo je človek naredil, da njegovega okolja
OKOLJSKA VZGOJA
Več okoljskih aktivnosti so bile izvedene tako, da formalno (v izobraževalnih ustanovah) in neformalno (izven institucije) izobraževanje v zadnjih 15 letih. Programi so bili v glavnem potekalo v sodelovanju z ženskami celice kolegija in lokalne nevladne organizacije preselite delajo za podobno stvar okolja. Pragya okolje Družba, ki je namenjen za neformalno izobraževanje je bila velika pridobitev.
OZAVEŠČANJE dejavnosti, ki ustvarjajo
Risanje in slikanje konkurenco, razstavni (plemenskih območjih, kot so Guraiya, Jhilmili, Linga in na drugih mestih), nalepke, plakati, letaki, novice-pisma, knjige, kratke zgodbe, kot ped aur Balidaan, & ldquo; poznate svoje zeliščne medicine & rdquo; konkurenca, eko-tabori, zborovanja, ekskurzije, nasad, kongresna trava (Parthenium hysterophorus) izkoreninjenje, priprava kratkih video filmov, kot so Koshishen (kar pomeni prizadevanja), ki temelji na lokalno okolje.
PREGLED in popularizacijo zdravilnih zelišč
Raziskave tradicionalnih zdravilnih rastlin so bile izvedene v plemenskih žepe Chhindwara, tj., Patalkot, Tamia, Sidhouli, Harrai in Bichhua. Obstaja več kot 275- zdravilne rastline v plemenski žepih. Zavedanje za sveto zelišča, kot so bazilika (Ocimum sanctum), in mete (Mentha piperita) je nastalo med plemenske ljudi. Knjiga o zeliščna zdravila je bila objavljena v lokalnem jeziku in se razdeli med skupnimi moških (Rai, 1994).
KONVENCIJE O biotska raznovrstnost OHRANITEV
Dvodnevni seminar na nacionalni ravni, na zdravila rastlinskega izvora, biotske raznovrstnosti in ohranjanje strategije, so ga na fakulteti organizirana leta 1994. Lokalna Vaidhyas in tradicionalnih zeliščnih zdravilci so organizirali razstavo o zeliščnih zdravil. Ta seminar je imel spodbuden vpliv med lokalnimi podeželskih in plemenske ljudi k ohranjanju zdravilnih zelišč. Leta 1998 je bil drugi nacionalni seminar organiziran na integriranem upravljanju rastlinske vire, ki generira tudi zavest k ohranjanju narave. V letu 2002 je bila dvodnevna delavnica o ohranjanju in gojenje zdravilnih rastlin v organizaciji Oddelka za botaniko kolegija.
Ne-konvencionalnih virov energije
Izboljšana Sigdis in Chulhas (spremenjeni tradicionalni indijski peči, izdelane iz železa in blata zaporedju) so bili razdeljeni in usposabljanje na izboljšanem in priprava brezdimni Chulha je bila organizirana tudi v plemenskih žepe, to se pravi, Sidhouli in Gadarwara.
Usposabljanje učiteljev PROGRAMI
Programi usposabljanja učiteljev na EE so bile organizirane na Linga, Sidhouli, Bhanadehi in Kundalikala. V vseh, učitelji 62 šol sodelovalo v tem programu.
OCENA podtalnice ONESNAŽEVANJA
Raziskava tudi vode Chhindwara je bila izvedena za oceno kakovosti vode. Dvodnevna delavnica je bila organizirana na onesnaževanje vode: Vzroki in rešitve na Bhanadehi, plemenski vasi.
ECO-TABORI in razstav in javnih predavanj
Eco-kampov in razstave so organizirane na Sidhouli, Tamiya (1992,1993) Kundalikala (1993), Patalkot (1994,1995, 1999), Jhilmili (1993, 1997), Bhanadehi (1998, 1999), Goreghat (1998), Ajaniya (1999) in Gadarwara (1994, 1996, 1999). V 1997-99, v okviru programa Children ozaveščanja, so bile organizirane razstave na lokalnih osnovnih šolah v povezavi s prijatelji Nature Club (WWF). so bili razporejeni tudi predavanja uglednih okoljevarstveniki, kot so R. Mishra, V K Saxena in drugi.
GREEN SCHOOL PROGRAM
Tribal šole Chikhli-kala, Sarora, Goreghat, PATHRA in Gadarwara so bili izbrani za proizvodnjo aktivnosti ozaveščanja skozi vse leto v okviru tega programa.
ECO (Conservation Operacija okolje) v CAMPUS
v šoli dve društva viz., ECO Campus and Friends Nature Club so odgovorne za vse večje zavedanje o pomenu ohranjanja med študenti.
Eco-Campus: Ta družba je bila ustanovljena dr Deepak Ačarje v letu 1997. Skupina je odprta za vse študente kolegija. Jedro družba področje delovanja je organizirati delavnice, srečanja, izleti, eko-pogon itd ob nedeljah, so študenti spodbuja čiščenje diska dela v šoli
Topla Vožnja:
1- Izkoreninjenje tujerodnih rastlin iz območij, kjer so vdrli v domači grm. Ti vključujejo rastline, kot so Narangi (Lantana kamere), Titi (cassia Tora), in druge trave. Nekaj ​​zelo dober napredek je bil dosežen, vendar je stalna naloga.
2- Geodetska rastlin najdemo v kampusu, pripravo zapiskov, in posodobitev informacij.
3 Bela pranje kolidž sten, pometanje, čiščenje rezervoarja za vodo
4 Priprava Aushadhi Vatika (zdravilna rastlina vrt).
5- Informativni Pojasnila na oglasno desko itd
6- kviz konkurenco, razprava, skupinska diskusija, uspešnosti igra, risanje in poezija pisanja tekmovanja so organizirani.
7- Okolju prijazne igre itd
Prijatelji Nature Club: dr M K Rai začel ta klub v letu 1997.
omejitve
Finančnih omejitev: Čeprav obstajajo vladne agencije, kot so, Oddelek za okolje, EPCO in DST, ki podpira za posameznike, nevladne organizacije in rsquo; s in vladnih resorjev, še pomoč je na voljo za omejeno število nevladnih organizacij.
Pomanjkanja učiteljev RAVNANJ: Vodje šole mora prevzeti pobudo za zagotovitev objektov / infrastrukture za organizacijo znanstvenih ali narave klubov. Vzpodbudno odnos oblasti bo povečala do moralo učiteljev. Učitelji bi se morali zavedati tudi pomen okoljskega izobraževanja, da bi bolje prispevek za zdravo družbo.
SPOROČILO GAP: Pri izvajanju izobraževanje Okolje med ljudmi na plemenskih območjih, jezik je glavna ovira. Plemenski ljudje imajo svoje narečje. Včasih, da ne razumejo našega jezika in pokazati nesodelovanje.
-POTREBA temeljijo na izobraževanju: Ponavadi učni načrti za šolske otroke so pripravili Strokovnjaki s področja izobraževanja nocnih lokalnih okoljskih problemov, na primer, če je tribal vasi obdan z zdravilnimi rastlinami poznejšim je treba dati več poudarka za ohranjanje.
sklepi
Izobraževanje za okolje je bila tema razprave po stockholmski konferenci. Vendar pa je bil manj izvajanje je zunaj akademskih institucij. Obstaja nujna potreba po neformalnem izobraževanju, saj je učinkovit način za ustvarjanje zavesti, pronicajo znanja in razvijajo veščine med plemenske ljudi k ohranjanju okolja. Državne institucije in nevladne organizacije, ki delujejo na področju okoljskega izobraževanja lahko igrajo pomembno vlogo pri doseganju cilja. Poudariti moramo na & ldquo; okolju prijazen in ekonomsko izvedljivo & rdquo; način okoljskega izobraževanja. Tudi awared ljudi, zaradi pomanjkanja znanja in spretnosti, včasih pa se ne morejo varovati okolje. Zavest se lahko ustvari, ne samo s poučevanjem, ampak tudi z njihovim vključevanjem in vključevanjem sebe tudi v njihovem življenju dan za dnem. Tako lahko Okolje Izobraževanje temelji na znanstvenih pristopov odpirajo nova vrata za ohranjanje okolja.