Recenzija: Tema “Podjetništvo” & ndash; Avtorji: “Robert D.

posted in: Nerazvrščeno | 0

Hisruch In Michael P. Peters”

Recenzija stranski Ga SHAILI VADERA, PREDAVATELJ, RAZISKAVE FELLOW- Amity Business School
V zadnjih treh desetletjih se je pomen podjetništva in njeno pomembno vlogo pri razvoju nezadostno razvite in razvite države je bila priznana na primer: povečanje možnosti zaposlovanja v mestih in na podeželju sektorju, channelization naložb, orodje za ustvarjanje prihodkov , ustvarjanje bogastva, zmanjševanju regionalnih neravnovesij, izboljšanje dohodek na prebivalca šibkejše delu družbe, spodbujanje podjetnic če jih naštejemo le nekaj. Ta knjiga ponuja celovito in podrobno poročilo o različnih vidikih uspešnega poslovnega načrta, ustvarjanje novih podjetij, ki se začne podjetje, pravna vprašanja, financiranje, upravljanje, raste in se konča na novo podjetje.
Izraz podjetnik je bil opredeljen kot posameznik, ki prevzame tveganje in začne nekaj novega.
 Prvo poglavje & ldquo; Narava in pomen podjetnikov & rdquo; se ukvarja z zgodovinskega razvoja teorije podjetništva in opredelitve, ki sega v sedemnajstem stoletju, in vključuje sklic Richard Cantillon, Jean Baptiste Say, Francis Walker, Joseph Schumpeter, Peter Drucker, Albert Shapero, Robert Hisrich.
Poudarja podjetniškega procesa odločanja o tem, kako se posameznik odloči, da postane podjetnik z oblikovanjem novega podjetja, ki zapuščajo to dejavnost.
To poglavje vključuje tudi štiri vrste start-up in sicer, Lifestyle podjetij, Foundation družbe, visok potencial podjetja in gazele. Osredotoča se tudi na podjetniške kariere in izobraževanja, etiko in družbeno odgovornost in prihodnost podjetništva.
Drugo in tretje poglavje se ukvarja z identifikacijo formalnih in neformalnih mehanizmov za izbiro poslovnih priložnosti, ki vodi k začetku procesa evolucije. Prav tako zagotavlja osnovne razlike med podjetniških in vodstvenih področjih, splošnih značilnosti za intrapreneur in procesu oblikovanja notranjega podjetništva v okviru obstoječe organizacije s poudarkom na zavezanost najvišjega vodstva za razširitev uspešnih vlaganj in odstranitev neuspešnih narave.
Osredotoča se na značilnosti in posameznika, kot so podjetniške motivacije, ozadje posameznikov, pomen vzornikov, podobnosti in razlike med moškimi in ženskimi podjetnikov. Poudarja spretnosti pogosto prisotne v uspešnih podjetnikov, kot so vodstvene lastnosti, ustvarjalnost, oportunizem, prevzemanje tveganja, lokus nadzora, izobraževanja, osebne vrednote, socialni status, starost in zgodovino delu tj preteklih delovnih izkušenj posameznika.
štiri poglavja temelji na vidike in pomenu mednarodnega podjetništva.
Opredeljuje strateških vprašanj, načinov vstopa, ki obsegajo neposredne in posredne izvoznike, Non kapitala arrangements- licenciranja, turn-ključne projekte in pogodbe o upravljanju, tuje neposredne investments- skupnih podvigih, sinergijo, horizontalne in vertikalne združitve, itd in težave in ovire v mednarodno podjetništvo.
Peto poglavje obravnava ustvarjalnost in metod, ki so na voljo za ustvarjanje novih podjetij ideje, ki so zbrani od potrošnikov, obstoječa podjetja, distribucijskih kanalov, raziskave in razvoj s pomočjo fokusnih skupin, analizo problem zalog, tehnike za ustvarjalno reševanje problemov, kot so brainstorming, Synectics, metoda Gordon , metoda kontrolni seznam, brez združenje, tolči, metoda Kepner-tregoe, vrednostna analiza, matrica kart, big-sanje pristop, vidiki načrtovanja izdelkov, ki se začne nov e-poslovanje.
Šesto poglavje obravnava pravnih vprašanj, kot so pravice intelektualne lastnine, patentov, ki so razdeljene v komunalnih patentov, oblikovanja patentov in rastlinskih patente, postopku za polnjenje blagovne znamke, avtorske pravice, poslovne skrivnosti, vrednost izdaje dovoljenj, pogodbe, zavarovanja in varnosti proizvodov in odgovornosti .
Sedmo poglavje obravnava pisanje uspešnega poslovnega načrta, razumevanje obseg in vrednost poslovnega načrta za investitorje, zaposlenih, dobaviteljev in kupcev, korak za korakom obrazložitev poslovnega načrta. Poslovni načrt je bistvenega pomena je celovit dokument s podatki o tržnih informacij, analiza industrije, nedavne demografske trende, konkurent analize, proizvodne dejavnosti, finančne ocene, oceno tveganja, spremljanje in posodabljanje napredek poslovanja glede na spreminjajoče se notranja in zunanja dejavniki organizacije.
V poglavju osem pojasnjuje načrtovanje trženja kot kritični element pri zagotavljanju dolgoročno uspešnost koli podjetniškega napora. Informacije za razvijanje marketinški načrt je mogoče pridobiti z izvedbo trženjskih raziskav aktivnosti za opredelitev namena, zbiranje podatkov iz sekundarnih virov, zbiranja informacij iz primarnih virov, in končno analizo in interpretacijo rezultatov. Sistem trženja opredeljuje glavne notranje in zunanje komponente, ki so odgovorni za uspešne izdelke in storitve začela na trgu s preučevanjem spremenljivke trženjskega spleta, kot so izdelek, cena, kraj, promocijske strategije, ki jih podjetje sprejete.
Deveto poglavje se ukvarja s finančnim načrtovanjem za napoved, kjer bodo sredstva prihajajo, kako so izplačani znesek denarja na razpolago, in splošno dobro počutje novega podviga. Prav tako pomaga razumeti vlogo proračuna pri pripravi pro forma izjav, aplikacij in izračun točko preloma in razpoložljivost programskih paketov, ki se uporabljajo za pripravo računovodskih izkazov.
Deseto poglavje temelji na različnih oblik lastništva za primer samostojne podjetnike, partnerstva in od dohodkov pravnih oseb, njihove prednosti in slabosti, pomen vodstva v začenja novo podjetje, njegova vloga pri pripravi analize dela, opis dela, specifikacije delovnih mest, in vloga uprave pri oblikovanju politik, načrtov, pravil, ter ob drugih pomembnih odločitev v zvezi s poslovanjem.
Enajsti poglavje opredeljuje vrste financiranja na voljo, vlogo poslovnih bank pri financiranju novo podjetje, vrste posojil, ki so na voljo, in odločitve o bančnih posojilih, sklic majhnih posojil poslovne administracije, vidike raziskav in razvoja, komanditne družbe, državnih podpor in vloga zasebnega plasiranja kot vir sredstev. Pred išče zunaj financiranje, mora podjetnik najprej preučiti vse vire, ki so na voljo za interno financiranje, kot so dobiček, prodaja neporabljenih sredstev, zmanjšanje obratnega kapitala, pridobitev kredita od dobaviteljev, in zbiranje terjatve takoj.
Ko so vsi notranji viri izčrpani, je treba upoštevati možnost zunanjega financiranja. Komercialni krediti so najpogosteje uporabljeni vir kratkoročnega financiranja zunanjega dolga. Poseben način zbiranja kapitala za visokotehnološka podjetja, je za raziskave in razvoj komanditna družba. Državne podpore so ena možnost na voljo za mala podjetja s programom SBIR.
Dvanajsti poglavje zajema neformalno rizičnega kapitala in tveganega kapitala. To raziskuje osnovne stopnje tveganega financiranja, neformalno trga tveganega kapitala, naravo in postopek tveganega kapitala industrije, in pristope vrednotenja. Pri financiranju poslovanja podjetnik poskuša določiti višino finančnih sredstev na voljo in ko bo to potrebno. Čeprav tveganega kapitala lahko uporablja v prvi fazi, vendar se uporablja predvsem v drugi in tretji fazi za zagotovitev obratnega kapitala za rast in širitev podjetja.
Vrednotenje podjetja je skrb podjetnika in dejavnikov, ki se uporabljajo za podlagi vrednotenja so: narava in zgodovina poslovanja, gospodarski pogoji, knjigovodska vrednost, prihodnje plače, izplačila dividend plačilni sposobnosti, neopredmetena sredstva, prodaja zalog, trg cena zalog podobnimi podjetji. Številni pristopi vrednotenja se lahko uporabi, in vključujejo tako oceno primerljivih javno v lasti podjetja, sedanja vrednost prihodnjih denarnih tokov, nadomestne vrednosti, knjigovodska vrednost, pristop zaslužka, faktor pristopom in likvidacijske vrednosti.
Trinajsti poglavje temelji na pripravlja na nov začetek tveganega glede zgodnjih upravljavskih odločitev, povezanih s strategijami pri zaposlovanju in razgovor potencialnih zaposlenih, motiviranje, okrepitev vodstvene sposobnosti, in zagotavlja optimalno delovno okolje za zaposlene. Prav tako izdeluje pomembne postopke za učinkovito vodenje evidence, upravljanje denarnih sredstev, stroški, sredstva, dolgovi, dobička in davkov.
Štirinajsto poglavje o se ukvarja z vprašanji, ki jih je treba obravnavati v fazi rasti v podjetju s strani podjetnika. Ena pomembna vloga podjetnika med podvig preselite stopnja rasti je vzpostaviti učinkovito organizacijsko kulturo. To bi bilo mogoče doseči s pomočjo dobrih komunikacijskih spretnosti, prenašanjem odgovornosti učinkovito, ki zagotavlja zaposlenim dosledno in redne povratne informacije, vzpostavitev zaposlenih spodbud, in določili jasen poslanstvo in cilje organizacije.
Petnajsto poglavje raziskuje načine za razširitev podjetje, vrste skupnih podvigov, koncepte združitvah, prevzemih in vrednotenje različnih vrst franšiz.
Šestnajsto poglavje se osredotoča na osnovne prednosti bo javnost, vključno z likvidnostjo in vrednotenja, novega kapitala, povečani sposobnosti za pridobitev sredstev in prestiža skupaj s pomanjkljivostmi račun, razkritja informacij, izgubo nadzora, da se ohrani rast podjetja.
Zadnje poglavje obravnava sklepov, probleme in vprašanja, ki sodelujejo pri končanju podjetje, vprašanja v zvezi s stečajem, izpad kot učni proces za podjetnike, ki so se obrnili tudi z izgubo podjetje v donosno podjetje. Prav tako razlikuje podjetniški razred med družino in nedružinskih lasti poslovne podvige.
Ta knjiga ima tudi študije primerov, povezanih z vsemi temami, navedenimi v učbenik.
Ta knjiga bo pritožba na podjetnic trenerjev, mala učitelji podjetij, študentov upravljanja, malih podjetnikov, na različnih funkcionalnih področjih, kot so načrtovanje, pripravo poslovnega načrta, proizvodnjo, trženje, finance in splošno upravljanje podjetja.