Šamani iz Peruja, sakralne glasbe, Icaros in napevov

posted in: Nerazvrščeno | 0

Med Šamani v Peruju – Svečana napevi, Icaros in glasba

Ta edinstven niz posnetkov dokumentov zbirko obrednih spevov in Ayahuasca icaros na CD-ju.

Skladbe 1-3 San Pedro slovesnosti v Puruchucu, na čelu doline Rimac. Ruševine tem svetem mestu ali huaca segajo na vnaprej Inca-krat in so bile natančno rekonstruirali. Nastavitev prizorišče za obred, trije glasbeniki igrajo replike pre-Hispanic instrumentov. Alonso del Rio pravi: “pri čemer pa na njihovo prvotno tuning, smo raziskovali instrumente glasbenih možnosti, da bi idejo, kaj bi lahko glasba je bila tako kot v pre-kolumbijske časih. Melodije je prišel k nam skozi starodavne pomnilnik izzvan s pomočjo zdravilnih rastlin, kot so San Pedro in Ayahuasca “. Instrumenti: keramični zarezo flavte v Chincha civilizacije, Nazca lesenih piščali ali “antaras” s svojim posebnim tuning podoben Oriental lestvice, in Nazca bobni.

Mesa Nortena je predvsem obredno tradicijo najbolje ohranjeni v regiji “Las Huaringas”, visoka in oddaljenih sveto jezer v severni Oddelku za Piura.
Obstajajo verjetno le nekaj dobrih mojstrov, ki nadaljujejo to starodavno tradicijo v Peruju danes. Ostalo preprosto delo z zunanjimi učinki v Mesa, hkrati pa svojim strankam minimalne odmerke vizionarsko San Pedro kaktusa. Prvotno je bil večji pomen zdravila, ki mora biti v organizmu udeležencev kot tudi maestro za moč teči. Mesa nato služil, naj okrepi moč elektrarne.

Spremenjeno stanje je potrebno za vstop v simbolni svet predmetov na Mesa (beseda se nanaša na oltarju, kakor tudi samo obred). Obilica namočenih rastlin, parfumov in diši zaposleni v funkciji Mesa premakniti čustva, povezana z posameznikovih spominov. Na globoki ravni, so občutki prevedena v vibracij, ki zdravilo prinaša zavest, tako da povezana boli in bolečina se lahko “ponovno členski,” znova in nov odnos lahko pojavijo.

Singado ali absorpcija namočenih tobaka soka skozi nosnici vključuje drugo moč zdravilo, ki se uporablja za okrepiti San Pedro v rednih časovnih presledkih. Navodilo iz maestro pour po levi ali desno nosnico odraža pojem dvojnosti najdemo v šamanskih disciplinah po vsem svetu: moških in ženskih, tople in hladne, zgornji svetovnih in zemlja, širjenje in krčenje, ki izhajajo in stagnira. Bolezen izvira iz enega od teh polarnosti izgubo ravnotežja. Beseda singado izvira iz besede Singa Quechua pomeni, nos in je morda Andska pojem Pranayama!

Tudi slišen v naslednjih dveh Mesas 4- 5 so klikanje na chontas ali črne bambusovih palic, ki se uporabljajo za čiščenje auras ljudi in škropljenje z maestro in usta pomočnikov, parfumov in rastlinskih macerations več udeležencev.

Težnja za trženje tradicijo je neločljivo povezana z urbanizacijo in videnje stvari, za njihovo uporabnost in poslovanja. Na primer, so Mesas včasih potekala tako, da so odvetniki zmago pravne bitke. Kupi dokumentov so določene na Mesa, tako da je moč deluje na njih in so zmagali svojo zadevo. Na ta način šamanski obred razgradi, da folklora. Mi lahko poskusite rekonstruirati izvirno tradicijo s tem, kako je bilo v pred-kolumbijsko-krat in odstraniti slike Sarito Colonia in druge svetnike, razpela, fotografije, itd, ki so se nabrali skozi stoletja in se razvili v Mesi v tradiciji mestizo ki preživi danes. Pustili so stari kamni, čarobne rastlinskih zvariti in začaran vode jezer Las Huaringas, pri čemer originalne elemente, ki so preživela pod.

Track 4 Mesa Alejandro Sanchez. Maestro Sanchez živi v COMAS, oddaljenem predmestju Lima, ki se je začela leta 1960 kot barakarskih mesta. Obdan je z impresivno izsušeno kamnita puščavskih hribih. Maestro hiša je na koncu ceste v bližini pokopališča in gleda to ogromno naselje, kjer črpa svoje stranke. Sanchez se je rodil v Sondorillo bližini legendarnih svetih jezer Las Huaringas. V starosti 11, medtem ko je še v šoli, se je zdelo, da so zaznave in biti sposobne predvideti stvari natančno. Njegovi presenečen učitelji mislil, da ima halucinacije in se zavzel za maestra Florentin Garcia. Kasneje Alejandro postal njegov vajenec in se od njega naučil skrivnosti rastlin.

Nenavadnosti teh obredih lahko razumemo kot del “lesk” iz ritualov na splošno. Nenavadnosti služi za trik racionalni um, tako da ne bo oviral subtilnih procesov, ki potekajo v podzavesti. Ko smo se zdramili, se lahko stvari res zdi čudno … “ljudje so čudni, ko si tujec …”, kot je pesmi The Doors gre. Del zdravljenja je opomogla izgubljeno dar zaznavanja, občutek, da se spet živ.

Track 5 Mesa Leopoldo Vilela ki se je rodil tudi v bližini znamenitega Las Huaringas v Radiopampa, izredno hladnega na 3500 metrov nadmorske višine. Bil je star 90 let in v zelo dobrem zdravstvenem stanju v času te Mesa, ki je potekal tudi v ruševinah Puruchucu. V treh let je bil poslan pred iskati zelišča za svojo mamo, ki je bil, ki trpi zaradi bolečine v trebuhu; da je vedel, da bo postal curandero. Včasih je gledal svojega očeta, ki je bil jasnovidec in pomaga ljudem v svoji skupnosti, da bi našli svoje živali, ko so izgubili. Uporabil je tarot kart in pogledal v plastenkah, aguardiente (gasilske) z zrn koruze različnih barv na dnu

Don Leopoldo improvizira sej za skupine in posameznike, ki so lahko še ure in ure. Te so polne Idiosinkrazija in značilna toplote, predanosti in igrivosti, ki je precej dotika na trenutke. Na videz neskončno zaporedje steklenic okusov in vonjav in drugi postopki so pogosto zelo čudno, medtem ko so njegovi naključne pripombe in božanje na svojo kitaro (lastne izdelave) pogosto izzove smeh in smeh v vseh prisotna.

Ljudje imajo nagonsko zavest o zavestnih stanj drugih ljudi uma. Ko je druga oseba, šaman, verodostojno in spontano kreativen v trenutku, ima to moč, da se osredotoči um, da bi zaustavili verbalizing in racionalizacija. Občutek čistega čudo je izzvan.

Sledi 6 KONČNO klice. V školjko lupine ali pututus, še vedno uporabljajo v andske skupnosti danes, so izrečene od Inkov, ki jih pridobiva iz Karibov. Uporabljajo se za sklic sestankov in slovesnosti.

Skladbe 7-9 Shipibo icaros za Mateus Castro, ki je šaman, ki živijo zunaj Pucullpa v Yarinacocha. Umetnost v Shipibo, zlasti tekstilne modelov, so tesno povezane z ayahuasca icaros. Besede so spevi so simbolične zgodbe pripovedujejo o sposobnosti narave, da se zacelijo. Na primer kristalne vode iz potoka sperite počutje osebo, medtem ko obarvani cvetovi privabljajo kolibriji katerih občutljiva krila ventilatorja zdravilne energije itd Morda boste videli take stvari v svojih vizijah, ampak bistvo, ki vas zdravi, je morda bolj verjetno, da bo razumevanje kaj se dogaja v vašem življenju, ki omogoča notranji občutki odblokirati tako, da je sprememba zagrenjenost in jeza con do ekstaze in ljubezni. Prebuditi iz “iluzijo, da živi”, je, da bodo imeli sam življenje.

Skladbe 10-16 Dona Cotrina Valles se je rodil v Agua Blanca, Department of San Martin. Sama vajenec za mojstra leta 1979, kasneje pa je prišel, da živijo v Iquitos z možem. Danes živi sama z otroki. To je zelo nenavadno za žensko, da je šaman v mestnih razmerah, čeprav obstajajo med avtohtonih ljudstev. Med drugim omejevanje prepričanj, je mislil, da ženske prekinil tabujev, ker ne morejo, da bi dieto resno zaradi zahtev iz svoje može, in da ko gredo po nakupih na trgu, da bodo imeli stik z menstruacijo žensk ali ljudi, ki so mal dormida, ( tj. oseba, ki je ljubila celo noč).

Dieta je sporno vprašanje v mestu, kot so skušnjave bogato začinjeno hrano, kot tudi sex večja kot v deževnem gozdu. Kot vsi šamani vam povem, Dona tudi pravi, da je seks slab. “Materni naprava” te ljubi, in če bi radi na drugo osebo, ste se nezvesta z njo. Iz tega razloga je pogosto dejal, da je Ayahuasca ljubosumen, in če jo ne spoštuje, ona naredi si bolan namesto vas celjenje. Prav tako ne bodo mogli videti nobene vizije. V bolni učinki ne spoštuje prehrane, se imenujejo cutipa in segajo od občutka travm in stresa do težav s kožo.

napevi Dona je prepevajo v španščini in Quechua, saj so tudi napevi iz Javier Arevalo, ki sledijo. Oba Dona in Javier sta mestizo šamani, torej njihovi predniki preselili v Amazonko iz Andov, namesto da bi avtohtone na Amazon, kot so Shipibo. Melodije mestizo icaros imajo strukturo Andski in prepevajo delno v Quechua, jeziku Andov.

Sledi 17Despacho na Pachamame v ruševinah Pisaq. Despacho je daritev Zemlje Boginja, Pachamame, ki neguje vse življenje na Zemlji. Slovesnost simbolizira vzajemnost narave in govori nazaj k njej rekel “bomo razumeli sporočilo in imamo enak odnos”. Beseda Despacho pomotoma prevedena v španščino po osvojitvi kot pago, kar pomeni plačilo, bi pomenila Satanic pakt s temnimi silami.

Kot vsak udeleženec na njihov prispevek k Despacho ga predlaga Shamaness Doris Rivera Lenz “La Gringa”, Kike Pinto sklicana, igral pre-kolumbijski instrumentov. Prvi del je Harawi od ministrstva za Cusco igral na Quena ali zarezo flavto, narejeno iz kosti krila za kondorja. Ta mali melodija je bila izrečena iz inkovskih časov, zahvaljujoč svoji vključitvi v katoliško mase v kolonialnih časih. Drugi del je Haylli iz San Pedro de Castas, Oddelek Lima, odigranih na ch’iriqway ali Antaro (lesenih piščali), narejen iz Condor perja. Melodija je tudi pre-Hispanic korenine in je preživela v obliki, igral na chirisuya, vrste za oboo, verjetne mavrski izvora. Ta proga je končalo z nekaj klicev na putu, ali Ljuštura lupini.

Kike Pinto je življenjska doba glasbenik in raziskovalec tradicionalne andske glasbe. Posnel je več zgoščenk in kustos svojem muzeju andsko glasbo v Hatunrumiyoq, Cusco.

Skladbe 18-26 Javier Arevalo prihaja iz Nuevo Progreso, skupnost 50 družin na Rio Napo. Veliko generacij njegove družine pred njim so bili šamani in stara že 17 let, je vedel da je to njegova prihodnost. Vendar, ko je bil 20 njegov oče umrl zaradi virote (zastrupljeno puščico v duhovnem svetu), ki jo ljubosumni in zlonamerno Brujo (čarovnik), v svoji skupnosti poslano. Kmalu po tem, ko je začel svojo dveletno umik v deževnem gozdu s svojo maestro dedek, dieto številne rastline, kasneje postal njegov “zdravniki”. Med svojim časom v divjini je spoznal, da je bolje, da zapusti Boga, da bi kaznovali Brujo, ki je ubil svojega očeta, in se je odločil, da bo zdravilec ni čarovnik.

Obstaja več različnih vrst icaros, na začetku seje. Njihov namen je izzvati mareacion ali učinke, in, po besedah ​​Javierja, “da postane um občutljiva za vizije, da prodre, potem zavese odprejo za začetek gledališča”. Drugi Icaros klic duha Ayahuasca za odpiranje vizije “, kot da zaradi njega vidnega živca na svetlobo”. Druga možnost je, če so vizije premočan, isti duh lahko na odleti, da bi omogočili osebo nazaj v normalno stanje.
Obstajajo icaros za kliče “zdravniki” ali rastlinske duhove, za zdravljenje, medtem ko so drugi icaros poklicati živalske duhove, ki ščitijo in osvoboditi bolnike uroke. Zdravilni icaros lahko za posebne pogoje, kot manchare ki lahko otrok trpijo, ko postane prestrašil. Duh otroka se tako ne določi v svojem telesu, kot da odraslega človeka, zato lahko majhen padec lahko povzroči, da letijo. Manchare je pogost razlog za sprejem otrok v ayahuasca sej.

Skladbe 18 LLAMADA de mareacion, v kateri so imenovani duhovi različnih zdravilnih rastlin, tukaj je huacapurana, visok drevo s trdega lesa, katerega lubje se uporablja za artritis. Huacapurana se uporablja tudi kot Arcana, ali duha za zaščito telesa. Prav tako se uporablja remocaspi katerega lubje za zmanjšanje zvišane telesne temperature in zdravljenje malarije.