Secret Superfood: Zakaj morate jesti svoje Chia Pet

posted in: Nerazvrščeno | 0

Ali ste vedeli, da se lahko hranil gosto Superfood lahko skriva v vašem okensko polico, prikrito kot mačka, pes ali celo gobo? Chia semena, enako seme se uporablja za ustvarjanje Chia Pet – gag darilo vsi vemo, in ljubezen – je ena izmed najbolj vročih zdrave hrane na trgu. Kljub trenutni neumen ugled, ta starodavna hrana je zdaj pokazal svoje mesto za mizo še enkrat.
Kaj je Chia?
Chia je užitna semena, ki izvira iz oljna kadulja puščavi rastlin, član družine mete maternem na osrednji in južni Mehiki in Gvatemali. V preteklosti so semena bila najpomembnejši del rastline in so bile porabljene celoto in se uporablja, da bi moko in olje.
16. stoletja Codex Mendoza predloži dokazilo, da je bila chia goji Aztekov ljudi davnega leta pred Kolumbom časa in je tako pomembna kot koruze kot pridelek hrane. Chia semena so osnovno živilo za Aztekov in Majev dietah in so osnovno preživetje obrok Azteški bojevniki.
Kaj so prednosti Chia?
Chia semena je elektrarna hranilna snov, ki ima številne prednosti, od omejevanja apetit in pomaga pri hujšanju za lajšanje bolečine in depresije. Tukaj je pet glavnih vidikov prehranjevalnih koristih Chia semena.
1. Topne vlaknine & ndash; Chia semena vsebujejo veliko topnih vlaknin, kar pomaga preprečevati zaprtje in lahko ščitijo pred boleznimi srca in toksičnosti v telesu. Odrasli moramo zaužiti vsaj 14 gramov vlaknin na 1.000 kalorij porabi. Torej, v povprečju potrebujemo približno 35-40 gramov vlaknin na dan. Na žalost večina ljudi v povprečju okoli 10 gramov na dan, tako da je potrebno osredotočiti ki se dajejo na vlakna. K sreči samo 1 unča Chia semena (28 gramov, približno 3 žlice) ima 11 gramov vlaknin in je enostaven način za izpolnitev vaših potreb vlaken.
2. Beljakovine & ndash; Ena unča Chia semen zagotavlja več kot 4 g beljakovin, ki vsebuje vseh 9 esencialnih aminokislin, kot tudi nekatere brezplačne non-essentials. Ta popolna beljakovina je lahko prebavljiv in ne nosijo neželene vidikov drugih rastlinskih virom beljakovin, kot so soja. Izolat sojinih beljakovin, se običajno uporabljajo v energetske barih in vegetarijanskih mesnih nadomestkov, je skoraj neprebavljiva izdelek, ki je pridobljen s strupenimi kemičnimi topili. Gre skoraj izključno iz gensko spremenjenih sojinih rastlin, ki se močno škropljenih s škodljivimi kemičnih pesticidov in herbicidov. Prednost: chia.
3. Minerals & ndash; Chia semena so bogata z več pomembnih mineralov. Eno unčo obrok vsebuje 27% dnevnega RRI fosforja, 30% dnevnega RRI mangana, 18% dnevnega RRI kalcija in je prav tako bogata z borom, ki pomaga telesu absorbirati in uporabi kalcij.
4. Antioksidanti & ndash; Chia je veliko antioksidantov, ki ne le ohranjajo semena in ga preprečujejo gredo žarko, ampak tudi zagotavljajo številne koristi za zdravje. Tu so primarni antioksidanti v Chia in kako se lahko izboljša vaše zdravje:
        Kvercetin – študija raziskovalcev na University of South Carolina preselite Arnold School of Public Health je pokazala, da je kvercetin, antioksidant najdemo v Chia, bistveno povečali energijo, vzdržljivost in kondicijo pri zdravih moških in žensk, ki niso bile vključene v neke vrste dnevno fizično usposabljanje. Prav tako lahko zmanjšajo simptome sezonske alergije in zmanjšanje vnetja, povezanih z prostatitis in revmatoidnim artritisom. Poleg tega je kvercetin povezan podpori imunskega sistema in zdravja kosti.
        Chlorogenic Acid & ndash; Ta chia antioksidant je bilo ugotovljeno, da ima lastnosti proti raku in se lahko uporabijo za preprečevanje rasti določenih možganskih tumorjev. Prav tako lahko upočasni sproščanje glukoze v krvi po obroku, zmanjšuje tveganje za nastanek sladkorne bolezni tipa 2. Chlorogenic kislina pomaga tudi povečati pretok žolča, lajšanje žolča stagnacije in spodbujanju zdravja žolčnika jetra in. Prav tako lahko pomaga zmanjšati tveganje za bolezni srca in ožilja.
        Kavne Acid & ndash; Ta antioksidant v Chia semena lahko pomaga preventcolitis (stanje, ki lahko privede do raka na debelem črevesu) bolezni srca in ožilja, nekatere vrste raka in vnetja. Uporablja se lahko tudi pri zdravem vzdrževanju imunskega sistema.
5. Omega-3 – Chia se napolni z vitalno omega-3 maščobnih kislin, bolj kot semena lanu in unča za unčo, več kot lososa! Omega-3 maščob v Chia podpira pravilno delovanje možganov, zdravo kožo, dobro razpoloženje in zdravje srca in ožilja.
En razlog več jesti Chia
Chia semena imajo tudi odlične hidrofilne (vodno gospodarstvo) lastnosti in lahko absorbirajo približno 9-krat svojo težo v tekočini. Ko se porabi s kozarcem vode, chia semena opravljanje te zadrževanja vode trik, ki vam pomaga ostati enakomerno hidrirani dlje in ohranjajo elektrolite v vaših telesnih tekočin. To kakovost je pravi plus za športnike, ki želijo, da ostanejo hidrirani in vzdrževati maksimalno raven energije in vzdržljivosti med vadbo in dogodkih.
hidrofilne lastnosti Chia je, da je popolna izguba teže hrane tudi. Ko chia vpija tekočine, se širi v želodcu, ki vam pomaga, da se počutijo popolnejše več z manj kalorijami, vendar pa več prehrane. To je zelo zdrav način, da zmanjšate vnos kalorij, ne da bi se odvzame prehrane ali zadovoljstva.
Lahko sem samo jesti lanenega semena Namesto?
Zakaj bi se trudil s chia semena, ko je laneno seme tako poceni in enostavno najti? Obstaja nekaj dobrih razlogov. Chia lupine so lahko razčlenjeno, tudi če pogoltniti cele. To je veliko izboljšanje v lanenih semen, ki ga je treba zmleti do prebavi. Če jeste semena celoto lan, bo to šele prehaja skozi vas neprebavljena. Če zmeljemo lan, se začne za oksidacijo (iti žarko) skoraj takoj in bodo dodali le prostih radikalov, da vaše telo, če ga jeste. Prednost: chia.
Poleg tega, chia Sploh & rsquo; t vsebujejo strupe in škodljive snovi, kot so lan počne. Med drugim, lan vsebuje kemikalije, imenovane goitrogens, ki lahko zavirajo ščitnico in motijo ​​s svojo funkcijo. Chia vsebuje tudi širšo paleto hranilnih snovi kot lanu, kar je nedvomno boljša izbira.
Kako uporabljati Chia?
Super novica je, da chia semena skoraj brez okusa in je približno najlažji zdravo hrano, da bo v vaši prehrani boste kdaj našli. Lahko pečemo z njo, jo uporabite kot nadomestek nafte v receptih, ali pa jo uporabite kot sredstvo za zgoščevanje pri omake, gravies in solatni prelivi. Poskusite naslednje preproste ideje o tem, kako uporabljati Chia semen:
  Grow Your Own – Chia ohrovt ali microgreens (fancy beseda za večje ohrovt) so zelo enostavna za gojenje in super na sendvičev ali popražimo, solate ali pestom. Za rast svoje, dobil široko, plitvo posodo (približno 2-3 & rdquo; globoko) in dodamo zemljo za rože ali seme starter tal mix manj. Potresemo Chia semena po površini in vode na dan. Čez nekaj dni, boste imeli sveže poganjke, ki jih lahko znova in znova žetve. Preprosto snip, sperite in uporabo. Kot zelenicah dozorijo, so razvili nekoliko mehke teksture, zato jih poskusite žetve, ko so mladi.
  Chia gel – Eden izmed najboljših in najlažjih načinov, da se najbolj hranilne vrednosti iz vaših chia semen je, da Chia gel. Če želite to narediti, premešamo Chia semen v čisto vodo (1 del semena do 9 delov vode) in jim omogoči, da se namaka 24 ur ali vsaj čez noč. Namakanje svoje seme aktivira proces kalitve, zaradi česar jih je lažje prebavljiv in eksponentno povečuje že visoko vsebnost hranil. Nato lahko hladilniku gel za do 2 tedna za uporabo v napitke, solatni prelivi, ali drugih receptih.
  Lazy Chia – Če vse to zveni kot preveč dela za vas, vzemite žlico chia semen, ki jih pop v ustih, in sperite dol s polnim kozarcem vode. Jih potisnite navzdol enostavno, tudi za ljudi, ki imajo težave pri požiranju tablet. To počnem vsak večer tik pred spanjem, saj preprečuje, da čez noč dehidracijo, ki se običajno pojavi in ​​omogoča moje telo postopoma absorbira vodo.
Priporočamo vam, da bi prijatelji s semenom Chia in jo vključujejo v vaši dnevni prehrani. Vzemite vaš ljubljeni Chia ljubljenčka off okensko polico, mu frizuro in potresemo okraskov na solato, preko rib ali v omako ali preliv. Chia ni samo za smeh več!