The Road to Relief iz IBS

posted in: Nerazvrščeno | 0

Ali ste vedeli, da je sindrom razdražljivega črevesja ali IBS najpogostejši funkcionalni prebavil (GI) motnje po vsem svetu? Grobo 9-23% svetovnega preselite prebivalstvo vpliva IBS in prizadene približno 10-15% ameriške populacije.
Veliko ljudi se ne zaveda, da imajo IBS do hude simptomi se pojavijo. Simptomi IBS lahko vključujejo bolečine v trebuhu, napenjanje, driska in zaprtje. Ti simptomi so lahko izčrpavajoče in zmanjšujejo kakovost življenja. Čeprav ni znano zdravilo za sindrom razdražljivega črevesja, obstajajo načini, na katere se lahko izboljša simptome.
Če niste prepričani, ali imate IBS, se pogovorite z zdravnikom in registriran dietetik prehrano pred začetkom katerega koli & ldquo; prehrana & rdquo; Režim namenjena zdravljenju IBS. V tem času, tukaj je nekaj nasvetov, kako olajšavo:
Jej manjših obrokov
Porabljajo veliki obroki lahko pogosto povzroči krče in diarejo pri tistih z IBS. Da bi se temu izognili, jejte manjše, bolj pogoste obroke čez dan.
Hranite hrane Simptom Diary
Sledenje vnosa, simptome in drugih dejavnikov, kot so stres, zdravila, dnevne aktivnosti in spanja bo pomagala ugotoviti, kaj sproži in poslabša IBS simptomi.
Zeliščna terapija
Tradicionalna kitajska medicina se uporablja že tisoče let za zdravljenje številnih razdražljive simptomov. Čeprav je zdravilo rastlinskega izvora ni bilo splošno raziskana v Ameriki, so klinična preskušanja, ki kažejo nekatera zelišča lahko olajša frustrirajuće simptomov IBS. Olje poprove mete je mislil, da zmanjša mišični krči v prebavilih. Ginger je bila prav tako uporablja za zdravljenje IBS. Ingver Menijo, da zmanjšajo vnetje in draženje kot tudi zmanjša slabost.
poskusite Probiotics
Številne študije kažejo, da je uporaba probiotikov pomaga obvladovati IBS simptomov. Probiotiki so živi mikroskopski organizmi, znane kot & ldquo; prijazne bakterije & rdquo; ki vodijo prebavni trakt zdravo in pravilno deluje. Laktobacilov in Bifidobacterium so najpogostejše sevi probiotičnih bakterij, ki jih lahko najdemo v jogurtu in drugih kultiviranih mlečnih izdelkov. Na voljo so v obliki prehranskih dopolnil tudi.
Stress Relief tehnike
Medtem ko se stres ne povzroča IBS, ljudje z motnjo pogosto ugotovijo, da njihovi simptomi okrepijo v stresnih situacijah. Zato lahko sprejemajo ukrepe za zmanjšanje stresa pomoč pri IBS. Razmislite dejavnosti, kot so meditacija, joga, globoko dihanje, hipnoza, ali svetovanja. Vsakdo se odziva drugače, zato bo morda treba poskusiti različne tehnike lajšanje stresa.
Nizka FODMAP Diet
Če nisi & rsquo; t slišali še nizke prehrana FODMAP za zdravljenje IBS, da & rsquo; je čas, da to preverite. FODMAP je kratica za vrste ogljikovih hidratov, ki povzročajo moteče stranske učinke v črevesju. Kratica pomeni fermentira oligosaharide, disaharide, monosaharide in polioli. Ti ogljikovi hidrati so kratkimi verigami in hitro fermentirajo bakterije v črevesju. Bakterije, ki se hranijo na teh kratkih verig ogljikovih hidratov proizvodnjo plina in druge neprijetne stranske učinke, ki so največ prispevajo k vaši nelagodje. Počasi odpravo teh živil lahko ugotovite, katera hrana dela za vas in katere don & rsquo; t.
Ne poskušajte stopijo na nizko dieto FODMAP na svoje. nizka FODMAP dieti zahteva strokovno vodenje registriranega dietetik, strokovnjak za prehrano, ki je usposobljen za zdravljenje IBS uporabo FODMAP pristop nizko.
Jedo manjše obroke, vodenje hrano & ndash; simptomov dnevnik, s pomočjo probiotikov, zmanjšanje stresa in po nizki FODMAP prehrane so vsi super tehnike za zmanjšanje pojava simptomov IBS. S pomočjo registrirane dietetika prehrano, lahko končno dobili na poti do oprostitve IBS s catering prehranskih sprememb v načinu življenja.