Za začimbe življenja in Zelišča Healing

posted in: Nerazvrščeno | 0

Zelišča in začimbe storiti veliko več, kot bi okus hrane super! Vsi vemo, da so kuharji in kuharji po vsem svetu zelišč in začimb uporabo v svojih kuhinjah, za namene okus, ali za ohranjanje in seveda za predstavitev učinka preveč. Vendar pa smo zdaj pripravljeni, da v celoti sprejeti (in cenijo) čudovito paleto zdravstvenih koristi, ki jih imajo preveč. Veliko vsakdanjih zelišča in začimbe so dobesedno & ldquo; elektrarne & rdquo; hranil in naravnih antioksidantov, ki pomagajo ohraniti naše telo v ladijskih oblike stanju. Zdravilne učinke zelišč in začimb niso več zgolj legenda ali folklora! Znanost je danes razkril nekaj precej presenetljive rezultate in odkritja o mnogih znanih in dobro ljubljene-kulinaričnih užitkov!
Ali si vedel?
Začimbe so več antioksidantov moč (teža na težo), kot sadje in zelenjavo? To samo po sebi, je neverjetno odkritje don & rsquo; ne zdi? Kot ste & rsquo; re brez dvoma zavedajo, prehrana, da & rsquo; je bogata z antioksidanti (rastlinskih kemikalij, kot so fenolov, flavonoidov in flavanoli, ki dajejo svežih živil njihovo naravno & ldquo; mavrica & rdquo; barv) je verjetno največja bolezen, preventivno & ldquo; zdravilo & rdquo; si lahko. Živila, kot so borovnice, vodna kreša, črni ribez, marelice, česen, rdečega grozdja, rozin, rdeči pesi in špinači vse vsebujejo visoke ravni antioksidantov. Antioksidanti pomagajo preprečiti rak, rsquo; je bolezen, bolezni srca, in res so naši najboljši obramba pred staranjem preveč! Nedavne raziskave so pokazale, da lahko dodajanje aromatična zelišča, kot so melisa in majaron poveča antioksidativno kapaciteto preprost solatni obrok za do 200%! Druga neverjetno odkritje, in tisti, ki se lahko dajo na takojšnjo uporabo v našem vsakdanjem življenju! Te raziskave so poročali v British Journal of Nutrition pogledal na antioksidativno vrednost 15 različnih aromatičnih zelišč in začimb, običajno porabi kot del sredozemske prehrane. Od tistih, ki testirajo, je bilo ugotovljeno, kumino in svežega ingverja za povečanje antioksidativno moč hrane najbolj! Klinčki tudi kažejo zelo visoko antioksidativno kapaciteto.
Zmešamo in Match & hellip;
Nadaljnji dokazi so poročali v & ldquo; prostaglandinov levkotrieni in esencialnih maščobnih kislin & rdquo; je pokazala, da se lahko z več kot eno zelišče ali začimba kumulativne učinke na zdravje! Kombinacije ingver, čebulo in česen ali čebulo in ingver, ali pa preprosto ingver in česen, je bilo ugotovljeno, da kažejo sinergistično antioksidativno aktivnost in sposobnost pri varovanju hlapne maščobe, ki so tako dovzetni za & ldquo; oksidacijo & rdquo; ali žarkost.
Zdravje spodbujanje učinke zelišč in začimb
Zelišča in začimbe, kot so ingver, česen, čebula, meta, klinčki, cimet, poper, kumina, kurkuma, koromač, origano, slano, timijan, lovor, majaron, bazilika, žajbelj in rožmarin so le peščica kuhinjskih dobrot, ki vse imajo antioksidativno aktivnost, zaradi njihove edinstvene eteričnih olj in hranil.
Tukaj je le nekaj primerov, kako lahko izkoristijo telesa & hellip;
* Ginger & ndash; Ingver je fantastično prebavne pomoč, zaradi svoje aktivne sestavine, gingerol. Prav tako je dobro znano zdravilo za slabost in bolezni. Ingver ima tudi veliko antioksidantov sposobnosti. Mimogrede, ingver piškoti so zelo verjetno, da bi terapevtski učinek!
* Česen & ndash; Česen je ena izmed najmočnejših zdravilo za prehlad, pri čemer je zelo učinkovito anti-bakterijsko. Biti visoko hrano žvepla (kot čebulo in por preveč), pa ima veliko prednosti čudovito zdravje in antioksidativno moč, in pokazalo se je, da imajo proti raku lastnosti.
* Cimet – Cimet ima insulinu podobne lastnosti in pomaga pri uravnavanju ravni glukoze v krvi. Ob & frac14; TSP enkrat ali dvakrat na dan, je bilo ugotovljeno, da je učinkovita pri zniževanju markerjev, povezanih z diabetesom in metaboličnim sindromom in izboljšanje odpornosti na inzulin. Cimet je tudi protimikrobno, anti-glivične in protivnetno.
* Origano & ndash; Origano je zelo učinkovito anti-glivične in mnogi & rsquo; s številko 1 izbira za boj proti kvasovke Candida albicans. Prav tako ima antibakterijske lastnosti, in zelo močan antioksidant zmogljivosti.
* Kurkuma & ndash; Kurkuma je zelo močan protivnetno in ima učinkovitih lastnosti kot anti-mikrobov. Prav tako je bilo dokazano, da imajo učinke proti raku, inhibicijo rasti tumorjev prostate.
* Koriander & ndash; Koriander je še en antioksidant, bogat listnata rastlina, ki & rsquo; s je tudi ugotovila, da je koristno pri presnovi sladkorja. Koriander je anti-bakterijski preveč.
* Klinčki & ndash; Klinčki so čudovit antiseptik in priljubljeno sredstvo za zobobol!
* Klinčki, cimet in piment, vsi imajo moč, da zavre poškodbe tkiva z visoko dieto sladkorja povzročil, in ustrezne visoke koncentracije glukoze.
Torej, ne samo različne začimba življenja & hellip; različne začimbe zdi, da je še en ključni dejavnik, ki živijo zdravo življenje! Tako kot & rsquo; Pomembno je, da imajo različne živil v svoji prehrani, je tudi koristno vključujejo različne zelišč in začimb preveč. Morda bi bilo pametno, da bi dobili še bolj ustvarjalni v svojih kuhinjah, in & ldquo; Prinesi na zelišč in začimb & rdquo ;!
Načinov za & ldquo; začiniti svoje življenje & rdquo ;!
* Dodajanje sveže mete liste ali & frac12; TSP iz mletega cimeta in nariban svež ingver koren v skledo svežega sadja solata
* Potresemo sesekljan peteršilj, limonin timijan za solato svežih zelenih listov, kot so vodna kreša in rakete, avokado, italijanski paradižnik, rdeča pesa, kumare in paprike
* Dodajte narezano nariban ingver koren na vaše najljubša zeliščni čaj, ali & hellip;
* Naredite preprost limone in medu čaj in dodamo sveže mete in nariban ingver
* Dodajte kardamom senzor za vaše kašo, medtem ko & rsquo; kuhanje & ndash; še posebej okusna z & ldquo; banane in pomaranče & rdquo; kaša & ndash; preprosta jed iz celega ovsa, kuhana v vodi ali mleku, z dodatkom sveže pomaranče in banane. Dodamo nekaj sesekljane ingver tudi za zelo segrevanja in okusen začetek dneva
* Dodajte sesekljan svež čili in svež koriander začiniti svoj riž ali kvinojo!
* Spice up sveže zelenjavne in sadne sokove in napitke s svežim listov mete, koriandra, bazilika, peteršilj, ingver in cimet
* Potresemo mleto kardamom, cimet ali muškatni orešček na vašem latte ali cappuccino
* Grind svojo posebno mešanico cela kumina semen, semena janeža, koriandra semena in gorčična semena v kavni mlinček in dodamo & frac12; -1 TSP za sveže solate, juhe, mešamo-krompirček ali celo sadno solato!
Povečevanje prebavne zdravje in funkcijo
A & ldquo; kuhar & rdquo; prijatelj in kolega mi je pred kratkim povedal, kako, ko je obiskal Libanon, se je naučil nekaterih zanimivih dejstev o prehrani in prehranskih praks v & ldquo; daleč dežel & rdquo ;. smo razpravljali na temo zelišč in začimb in njihovih različnih učinkov na prebavo. On mi je povedal čudovito zgodbo o tem priča domačini jedo surovo Lambs jetra !! Seveda je moral biti res sveže in po rezanju jetra na majhne koščke, ga postavi na velikem metinih listov in ga poškropi z morsko soljo. & Ldquo; Samo krat mete preko jeter in šel za njim & rdquo; je dejal, & hellip; & Ldquo; Verjamem, da spodbujajo prebavo & rdquo ;. To je bil tudi Arak, ki Pernod tipa digestiv, samo da bi mu pomagala dol! Medtem ko se to zagotovo Ne bi & rsquo; t vsakdo & rsquo; s & ldquo; skodelico čaja & rdquo ;, ponazarja briljantno in ustvarjalne načine res lahko & ldquo; spodbujanje & rdquo; prebavo in dejansko pomaga encimsko razgradnjo hrane. Mi lahko ogledate za matere narave za prebavni podporo (ne da bi morali zanesti na drog iz lekarne), preprosto z uporabo nekaterih skupnih zelišč in začimb v prehrani.
Mete in morska sol znano, da so učinkoviti prebavne toniki in apetit poživila & ndash; in ne samo v Libanonu! Zdravilni tradicij po vsem svetu so uporabili veliko zelišč in začimb stoletja za izboljšanje prebave in za zdravljenje prebavnih pritožb. Prebavni učinke zelišč in začimb so bili preverjeni tudi s številnimi znanstvenimi študijami. V zvezi s preprostim metinih listov, raziskave kažejo, da ima metinih listov pomembno stimulativno vpliva na pankreatične lipaze in amilaze dejavnost, encimi, ki razgrajuje maščobe in ogljikove hidrate (Indian list farmakologijo 1995 Sep; 27 (3). 156-60) .
Glede na dolgoletno zdravilne tradiciji Ayurveda, začimbe in zelišča so koncentrirane oblike Narava je & ldquo; zdravilni inteligenco & rdquo ;. Ti so še posebej cenjeni za njihovo sposobnost, da izboljša prebavo in asimilacijo, in pomaga očistiti telo strupov, ali & ldquo; ama & rdquo ;.
Začimbe, v Ayurveda, in indijske kuhinje na splošno, so na splošno zaužili kuhani, tj saut & eacute; ed v olju ali ghee (pojasniti, maslo) pred dodajanjem drugih sestavin živil, kot so zelenjava, fižol, žita, meso ali ribe. Prav tako se lahko razlije tudi preko kuhane hrane pred dodajanjem svežih zelišč, kot so koriander in mete tik pred serviranjem. Morda ste opazili, ko ji je bila vročena indijski obrok, si & ldquo; stran & rdquo; od sadja, začimb chutney, ki spremlja vaš obrok. Medtem chutneys zagotovo izboljšanje okusa in pristnosti izkušnje prehranjevanja, so prav gotovo služijo drug namen, preveč, in da je za izboljšanje prebave in spodbujajo apetit!
Chutneys ali začimbne mešanice zagotoviti malo vsakega od šestih okusov & ndash; sladko, kislo, slano, grenko, oster in trpek. Glede na prehranjevanje popolna & ldquo; uravnotežena prehrana & rdquo ;, je pomembno, da se odločijo za živila iz vsake kategorije. V kategoriji sveže zelenjave in zelišč, na primer, lahko izberete koromač, korenje, ali squash za sladek okus, sveže limone, za kislo, raketa (arugula), radičem ali endivijo za grenak, redkev, bela Rotkva ali ingverja koren za oster in zelje, brokoli ali koriander (koriander) za adstrigentno. Jesti zdravo in uravnoteženo prehrano, ki temelji na 6 okusov naravno ponuja različne barve preveč & ndash; Drug pomemben vidik dobro uravnotežene prehrane. V bistvu Kitajci poglej proti A & ldquo; barvita & rdquo; prehrana vzpostaviti zdrav uravnotežen vnos hrane in hranil.
Poskusite naslednje prebavne pravna sredstva, ki spremljajo svoje obroke doma:
Ingver, limona in morje / kamena sol & ndash; spodbuja prebavo ali & ldquo; prebavni ogenj & rdquo;
Izsušen kokos, namočeno v vodo in sok limete, z dodanim sesekljano sveže ingverjeve korenine ali morju / kamena sol & ndash; okusno!
Hren, mleti ingver in rožmarin & ndash; dobra za počasno prebavo, čeprav je zelo oster, tako da vse & rsquo; Okus & ndash; ali ustava!
Ingver, meta in koriander & ndash; blažji, a še vedno zelo učinkovit
Začimbne mešanice sprejeti pred delo obrok na enak način, in so zelo učinkoviti pri izboljšanju prebavo in absorpcijo hranil. Sprejeti & frac12; TSP odmerki z nosilcem, kot so aloe sok ali toplo vodo pred vsakim obrokom (in če je potrebno po obroku preveč) lahko učinkovito prispevajo k spodbujanju prebavo in popolnoma prebaviti hrano.
Poskusite mešanico & frac12; TSP vsak od tal komarčka, kumine in koriandra pogoltniti z nekaj vode 20 minut pred obroki. To je lepo hlajenje, nežna mešanica za začetek.
Več velike prebavne pravna sredstva, ki jih lahko uporabite v vaši kuhinji & hellip;
* Bitter listi in zelišča & ndash; zato je v nekaterih državah so obroki bodisi začeli z, ali mu je & ldquo; zelena & rdquo; surove listi in solate iz neke vrste. Uporabite endivija, radič, radič ali raketa v solate.
* & Ldquo; Bitter zeliščni izvlečki & rdquo; delo v zeliščni tinkture obliki & ndash; stimulira nastajanje gastrina & ndash; hormona v želodcu ki nato stimulira prebavne procese.
* Jabolčni kis & ndash; žlico sprejeti v toplo vodo pred obrokom (opere usta nato z vodo) lahko prispevajo k ustvarjanju pravilnega pH okolje za & ldquo; pobota & rdquo; prebavo.
* Žvečilni malo svežega ingverja Pred obrokom & ndash približno 30 minut; skupna prebavne pomoč. Ingver lahko pomaga tudi slabost in jutranje slabosti.
* Žvečilni janeževih semen ali meta semena in nato pogoltnete z vodo je dobra za bolečine v trebuhu, krči, napenjanje in prebavne motnje.
* Žvečilni janeževih semen po obroku pomaga & ldquo; popolna & rdquo; prebavo in naravno osveži dah preveč.
* Žvečilni je kardamom senzor & ndash; žvečiti semena in pljunil ven luščino iz stroka.
* Sveže metinih listov sok zmešamo z žličko vsako limetinega soka in medu lahko pomagajo prebavne motnje ali napenjanje.
* Skodelica čaja mete ali mete in ingver čaj vsako jutro ali dodajanje meto vašim sokov ali napitke bo pomagal pri prebavi.
* Janež čaji in mete čaji so tudi dobri sredstva za dojenčke s kolikami.
* Sveže mete in peteršilja sta oba velika izdihanega zraka osvežilci
Druge koristne nasvete za izboljšanje prebave …
* Jejte dovolj počasi, da se zagotovi dovolj časa za žvečenje in okvare hrano v ustih! Ne pozabite, prebava začne v ustih, kjer encimov začeli razgradnje ogljikovih hidratov in maščob. Želodec nima zob, tako da žvečilni mora zgoditi v ustih!
* Zagotoviti prejšnji obrok ali prigrizek popolnoma prebavi pred ponovno jesti!
Skratka & hellip;
Izboljšajte svoje zdravje prebavnega in vključujejo vse zgoraj & ldquo je, vrh & rdquo; prebavo, spodbuja začimb in zelišč v vaši dnevni prehrani, kot so kumina, ingver, koriander, meta, janež, kardamom, bazilika, triplata, peteršilj in origano.